بیوگرافی پریانکا چوپرا ملکه زیبایی جهان + عکس ها و زندگی شخصی

بیوگرافی پریانکا چوپرا دختر شایسته سال هند است که قابل مشاهده می باشد.

بیوگرافی پریانکا چوپرا ملکه زیبایی جهان + عکس ها و زندگی شخصی

بیوگرافی

پریانکا چوپرا در 27 روز از تیر ماه سال 1361 در شهرستان جمشیدپور استان جارکند (هندوستان) و در خانواده چهار نفری، به دنیا آمد. پریانکا از پدری به نام آشوک و مادری به نام مادو متولد شد که هر دوی والدین او پزشک ارتش هند بودند.

شغل پدر او ایجاب می‌کرد که خانواده‌شان به طور مداوم در مکان‌های مختلفی زندگی کنند و این امر سبب شد تا پریانکا با آداب و رسوم و فرهنگ مناطق مختلف هند آشنا شود. پدر پریانکا در سال 2013 فوت شد.

پریانکا چوپرا قبل از عمل زیبایی

دوران کودکی و تحصیلات پریانکا چوپرا

پریانکا فرزند ارشد خانواده چوپرا، نور چشم پدر و مادر و عزیزترین نوه ی پدربزرگ و مادربزرگش است. او با برادر کوچکترش (سیدات) که هفت سال از او کوچکتر است، رابطه‌ای صمیمی دارد.

پریانکا دوران تحصیلی خود را در مدارس مختلفی گذراند. ابتدا در مدرسه دخترانه لا مارتینیر در لاکنو و سپس در کالج سنت ماریا گورتی تحصیل کرد. او در سن ۱۳ سالگی برای ادامه تحصیل و زندگی با عمه‌اش به آمریکا نقل مکان نمود. در آمریکا پریانکا به دلیل نقل مکان‌های مکرر خانواده عمه‌اش، ناچار به تغییر مداوم مدرسه بود. او ابتدا در مدارس نیوتون در ماساچوست، سپس در سدار راپیدز و آیووا به تحصیل پرداخت.

پس از سه سال پریانکا به هند بازگشت و سال آخر دبیرستان خود را در مدرسه دولتی ارتش در باریلی به پایان رساند.

رقص پریانکا چوپرا در جشنواره و شاهرخ خان

دختر شایسته هند

مسیر پریانکا چوپرا از ملکه زیبایی تا ستاره بالیوود

پریانکا چوپرا دوران دبیرستان را با موفقیت به پایان رساند و در یک مسابقه زیبایی محلی به نام “ملکه ماه می” شرکت کرد و مقام اول را به دست آورد. این افتخار در سال ۲۰۰۰ و در سن ۱۸ سالگی با کسب عنوان “خانم هند فمینا (Miss India)” تکمیل شد.

چوپرا که ذوق و استعداد زیادی داشت، خیلی زود تصمیم گرفت تا شانس خود را در رقابت های جهانی نیز امتحان کند. او به لندن سفر کرد و در مسابقه ی “دوشیزه جهان” که در ۳۰ نوامبر سال ۲۰۰۰ برگزار شد، شرکت کرد و در نهایت به عنوان نفر اول تاجگذاری شد.

با وجود اینکه پریانکا در ابتدا قصد داشت در رشته روانشناسی جنایی تحصیل کند و به عنوان یک متخصص در این زمینه فعالیت کند اما مسیر زندگی او پس از کسب عنوان “خانم هند” و دریافت پیشنهادهای متعدد برای بازی در فیلم، به کلی تغییر کرد. او به دنیای پرهیاهو و پر زرق و برق بالیوود قدم گذاشت و به سرعت به یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ستاره های سینمای هند تبدیل شد.

جدیدترین فیلم های پریانکا چوپرا و هرتیک روشن

پریانکا به همراه پدرش

آغاز بازیگری پریانکا و مشهوری او

پریانکا چوپرا در سن ۲۰ سالگی و در سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم تامیژان (Thamizhan) به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او سپس در سال ۲۰۰۳ با حضور در اولین فیلم بالیوودی خود به نام اش قهرمان (داستان عشق یک جاسوس) به شهرت رسید.

در سال ۲۰۰۴ چوپرا در فیلم مهیا با من ازدواج میکند (Mujhse Shaadi Karogi) ایفای نقش کرد و به تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از ستاره‌های نوظهور بالیوود پرداخت.

جدایی پریانکا چوپرا از همسرش نیک جوناس

پریانکا چوپرا در فرش قرمز جوایز

طلاق پریانکا چوپرا و نیک جوناس +فیلم عروسی

مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس

ازدواج پریانکا با نیک جوناس

ستاره سینمای بالیوود، پریانکا چوپرا، در ماه می ۲۰۱۸ با نیک جوناس (خواننده آمریکایی) آشنا شد. این آشنایی به سرعت به عشق عمیقی دست یافت و در دسامبر همان سال، در مراسمی مجلل که سنت‌های هندو و مسیحی را در هم آمیخته بود، در کاخ جودپور به ازدواج یکدیگر درآمدند.

چوپرا که در زمان ازدواج ۳۶ سال داشت، پس از ازدواج به طور قانونی نام خود را به پریانکا چوپرا جوناس تغییر داد. ثمره ی این پیوند عاشقانه دختری به نام مالتی ماری است که در سال ۲۰۲۲ از طریق رحم اجاره ای متولد شد.

زندگی مشترک این زوج مشهور تا کنون پرفراز و نشیب اما پر از عشق و صمیمیت بوده است. آنها به طور مرتب در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از خود و دخترشان به اشتراک می‌گذارند و زندگی شاد خود را به نمایش می‌گذارند.

حاملگی پریانکا چوپرا

دختر پریانکا و نیک

پریانکا ستاره نوظهور خوانندگی

این بازیگر با استعداد در سال ۲۰۱۱ با امضای قرارداد با کمپانی بزرگ موسیقی “یونیورسال میوزیک گروپ” پا به عرصه موسیقی گذاشت. او در سال ۲۰۱۲ اولین تک آهنگ خود به نام “شهر من” را منتشر کرد که با استقبال چشمگیری روبرو شد و او را به شهرت رساند.

سپس در سال ۲۰۱۳ با همکاری خواننده رپ مشهور آمریکایی “پیت بول” دومین تک آهنگ خود به نام “Exotic” را منتشر کرد. این آهنگ در رتبه ۴۴ جدول آهنگ های کلوپ رقص داغ بیلبورد قرار گرفت و نشان از قدرت و محبوبیت این خواننده جوان داشت.

در سال ۲۰۱۴، او با ارائه ی بازخوانی آهنگ “I Cant make you love me” از خواننده ی نامدار “بانی رایت” بار دیگر ذوق و استعداد خود را به اثبات رساند. این آهنگ مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و به یکی از آهنگ های محبوب آن سال تبدیل شد.

جنجال توییت میهن پرستانه پریانکا چوپرا

در سال ۲۰۱۹، پریانکا چوپرا (سفیر صلح سازمان ملل) به دلیل توییتی که در آن از نیروهای نظامی هند در بحبوحه تنش‌ های فزاینده بین هند و پاکستان حمایت کرده بود، مورد انتقاد شدید فعالان حقوق بشر قرار گرفت. منتقدان او را به ترویج جنگ‌ طلبی متهم کردند و این اقدام را با نقش او به عنوان سفیر صلح سازمان ملل مغایر دانستند.

چوپرا در پاسخ به این انتقادات با تأکید بر میهن‌ پرستی خود، از توییتش دفاع کرد. او مدعی شد که حق دارد نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به کشورش ابراز کند. این پاسخ تا حدی منتقدان را قانع کرد اما جنجال همچنان ادامه داشت.

در همین راستا پاکستان خواستار اخراج چوپرا از مقام سفیر صلح سازمان ملل شد و این اقدام را توهین به کشور خود تلقی کرد. با این حال سازمان ملل از حق چوپرا برای آزادی بیان و ابراز عقاید خود حمایت کرد و از اخراج او خودداری نمود.

جراحی زیبایی پریانکا چوپرا

رازهای زیبایی پریانکا چوپرا: درخششی طبیعی و فریبنده

رسیدگی های پوستی

پاکسازی، تونر و مرطوب‌کننده: پریانکا هر روز با استفاده از یک شوینده ملایم، پوست صورتش را به طور کامل تمیز می‌کند. سپس از تونر برای تنظیم PH پوست و در نهایت از مرطوب‌کننده مناسب نوع پوستش استفاده می‌کند.
نوشیدن آب: نوشیدن آب به میزان کافی، یکی از عادات همیشگی پریانکا است. این کار به آبرسانی و شادابی پوست او کمک می‌کند.
ضدآفتاب: پریانکا به شدت به استفاده از کرم ضدآفتاب اهمیت می‌دهد و به عنوان بخشی از روتین روزانه خود، از ضدآفتاب برای محافظت از پوست صورت و بدن در برابر اشعه مضر خورشید استفاده می‌کند.
روغن نارگیل: روغن نارگیل، جادوی زیبایی پریانکا است. او از این روغن برای پاک کردن آرایش و مرطوب نگه داشتن پوست در طول شب استفاده می‌کند.
ماسک‌های طبیعی: پریانکا از ماسک‌های طبیعی، به خصوص ماسک زردچوبه، برای روشن‌تر شدن و جوانسازی پوستش استفاده می‌کند.

 

ماساژ با روغن گرم: پریانکا به طور مرتب (حداقل سه بار در هفته) موهایش را با روغن‌های گرم ماساژ می‌دهد. این کار باعث تقویت، درخشش و پرپشتی موهای او می‌شود.
محصولات مو: او از محصولات باکیفیت برای مراقبت از موهایش استفاده می‌کند.

مراحل آرایشی

پایه: کرم‌پودر MAC Studio Fix و کانسیلر Bobbi Brown، پایه‌های ثابت آرایش پریانکا هستند.
رژگونه: پریانکا عاشق رژگونه است و برای جذاب‌تر کردن چهره، از رنگ‌های قهوه‌ای-صورتی با طیف هلویی از برند Nars Orgasm استفاده می‌کند.
لب: او به سلامت و نرمی لب‌هایش اهمیت می‌دهد و از بالم لب The Body Shop و ساتین لب Laura Mercier برای مرطوب نگه داشتن لب‌ها استفاده می‌کند. رنگ‌های مورد علاقه او برای رژلب، قهوه‌ای نود و صورتی هستند.
چشم: خط چشم Mac و ریمل، از لوازم آرایشی ضروری برای برجسته‌تر کردن چشمان پریانکا هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما