عکس شوکه کننده از کودکی مهران غفوریان بازیگر توپول ایرانی / تغییر چهره بعد از عمل لاغری + بیوگرافی

مهران غفوریان عکس‌های جدیدی به همراه دخترش هانا با لباس فرم مدرسه در اینستاگرام منتشر کرد.

عکس شوکه کننده از کودکی مهران غفوریان بازیگر توپول ایرانی / تغییر چهره بعد از عمل لاغری + بیوگرافی

بیوگرافی

مهران غفوریان متولد سوم شهریور سال 1353 در شهر تهران است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و موفق شد در زمانی کوتاه به عرصه کارگردانان تلویزیونی بپیوندد. مهران غفوریان در تهرانسر و محله دریا بزرگ شده است.

زندگینامه مهران غفوریان + تصاویر

باید بدانید که هنر در خانواده مهران غفوریان ریشه داشته و پدر این هنرمند سرشناس کشورمان خطاط بوده است. علاو بر آن به هنر نقاشی و آوازخوانی نیز وارد بود. مهران غفوریان یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و تحصیلات دانشگاهی مهدی غفوریان نیز در رشته موسیقی بوده است و آهنگسازی می کند. مهران غفوریان در انتخاب دوستانش دقت فراوان می کند تا ازطرف آنها لطمه نخورد. سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، امین حیایی، یوسف تیموری، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان صمیمی مهران غفوریان هستند.

مهران غفوریان سلبریتی

ازدواج

مهران غفوریان در 13 دی سال 1393 1393 در 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه در همان سال رسانه ای کرد. آشنایی مهران غفوریان با همسرش در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و جالب این که آرزو همسرش اصلا  او را نشناخت و بعدها فهمید مهران غفوریان است! سپس تصمیم به ازدواج باهم گرفتند. حاصل این ازدواج تولد دختری است به نام هانا که در تاریخ 15 بهمن 1397 به دنیا آمد. مهران غفوریان در همین تاریخ خبر تولد فرزندش و پدر شدنش را در اینستاگرام منتشر کرد. آرزو، همسر مهران غفوریان در بخش بازیگری هیچ فعالیتی ندارد و خانه دار است به ویژه از زمانی که دخترشان به دنیا آمده است سعی می کند به فرزندش بیشتر بپردازد. مهران غفوریان اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیست و دوست دارد با به دست آوردن هر چیزی دخترش، هانا ذوق کند نه اینکه برایش هیچ فرقی نداشته باشد.

بیوگرافی مهران غفوریان، همسر و دخترش(هانا) + عکس

مهران غفوریان

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

.

اخبار سلامت

سینما در سینما