مدیر جدید شبکه خبر کیست؟

معاون سیاسی جدید رسانه ملی روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه در حکمی، محمدعلی صائب را به سمت مدیر شبکه خبر منصوب کرد.

مدیر جدید شبکه خبر کیست؟

به گزارش اقتصاد100، حسن عابدینی، معاون سیاسی جدید رسانه ملی روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه در حکمی، محمدعلی صائب را به سمت مدیر شبکه خبر منصوب کرد.

صائب کار خود را در رسانه ملی از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۹ به عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر در بخش‌های مختلف رادیو از جمله رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو ایران مشغول به فعالیت بود تا اینکه به‌واسطه تجربه خود در حوزه خبر رادیو به قائم‌مقامی اداره کل پخش اخبار صدا رسید.

او سپس به زادگاه خود بیرجند بازگشت و در صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی مشغول به کار شد و در ادامه با حکم مدیرکل صداوسیمای این استان، سمت معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی را برعهده گرفت. صائب در زمان حضور در صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، در مقطعی مسئولیت مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان این استان را نیز عهده‌دار بود.

محمدعلی صائب پس از ۶ سال فعالیت در صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، مجددا به تهران بازگشت و برای مدتی، مدیریت دفتر ریاست سازمان صداوسیما را برعهده گرفت تا اینکه در ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ با حکم علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی وقت رسانه ملی، رئیس خبرگزاری صداوسیما شد.

محمدعلی صائب

بعد از استعفای خدابخشی از معاونت سیاسی، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ طی حکمی، او را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی سازمان صداوسیما منصوب کرد و در ۱ خرداد ۱۴۰۳ نیز مجددا با حکم آقای جبلی، سرپرست ستاد انتخابات رسانه ملی شد.

دوره ۶ ماهه سرپرستی معاونت سیاسی رسانه ملی برای صائب با چالش‌های پیش‌بینی‌نشده زیادی در حوزه خبر همراه بود که حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهورِ شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری چهاردهم و همچنین عملیات «وعده صادق» را می‌توان از جمله مهمترین آنها برشمرد. 

محمدعلی صائب در نهایت در ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ با حکم حسن عابدینی، معاون سیاسی جدید رسانه ملی، به عنوان مدیر شبکه خبر انتخاب شد تا با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در بخش‌های مختلف صداوسیما، سکاندار مهمترین بازوی رسانه ملی در حوزه خبر شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما