جدیدترین ازدواج بازیگران زن و مرد ایرانی در سال 1403 + عکس ها و اسامی

بسیاری از بازیگران به دلیل همکار بودن، همسر بازیگر انتخاب می‌کنند و از این رو ازدواج و عروسی بازیگران و سلبریتی‌های سرشناس ایرانی سوژه جذابی برای همگان است.

 جدیدترین ازدواج بازیگران زن و مرد ایرانی در سال 1403 + عکس ها و اسامی

عروسی بازیگران 1403

در بسیاری از مواقع به دلیل توجه عموم، مراسم عروسی بازیگران به صورت مخفیانه و محرمانه برگزار می‌شود، اما اخیرا بازیگران با روی بازتری اقدام به انتشار تصاویر عروسی خود در شبکه‌های اجتماعی کردند، که جنبه‌های بیش‎‌‌تری از عروسی بازیگران و زندگی آن‌ها را در اختیار ما قرار داده است.

سپند امیر سلیمانی با مونا کرمی

ازدواج مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی

سپند امیر سلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، در 24 اردیبهشت 1403 با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر ازدواج خود با مونا کرمی، بازیگر سریال‌های “حوالی پاییز” و “از سرنوشت” را به طور رسمی اعلام کرد.

حسین سلیمانی

تصاویر مراسم عروسی حسین سلیمانی

حسین سلیمانی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام خود، خبر ازدواجش را به طور رسمی به اطلاع هوادارانش رساند.

گوگوش با رها اعتمادی

صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله

در فروردین 1403، گوگوش، خواننده محبوب ایرانی، تصمیم به ازدواج با رها اعتمادی، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی و ترانه‌سرا، گرفت. خبر ازدواج این دو نفر به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد و باعث واکنش‌های مختلفی شد.

بعضی از طرفداران گوگوش از این ازدواج خوشحالی خود را بیان کردند و برای او آرزوی خوشبختی کردند. اما برخی دیگر نسبت به این ازدواج واکنش منفی نشان دادند و معتقد بودند که در این سن و سال، گوگوش نباید به ازدواج فکر کند.

بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود با کپشن سال جدید از عشق، شایعات مربوط به ازدواجش را با مینا مختاری بلاگر و طراح معروف تأیید کرد. این دو که در شیراز ماه‌عسل خود را سپری می‌کردند عکسی با هم در تخت جمشید را به اشتراک گذاشتند و بالاخره در 27 تیر 1402 مراسم عقد و عروسی خود را در گرجستان برگزار کردند

محمد رضا گلزار

عروسی محمدرضا گلزار

یکی از جنجالی ترین مراسم ازدواج سلبریتی ها در سال 1402 احتمالا مربوط به محمد رضا گلزار باشد. هنرمندی که خیلی بی سرو صدا با دختری بنام آیسان آقاخانی با فاصله سنی 20 ساله ازدواج و خبر آن را از طریق پیج اینستاگرام خود اعلان کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

عروسی بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی و هالیوود

سوپراستار این روزهای سینمای ایران پس از نقش آفرینی در سریال شبکه خانگی قورباغه که با همراهی فرشته حسینی بود با او وارد رابطه شد و پس از مدتی در پیج اینستاگرام ازدواج خود را اعلام کردند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما