عکس خیره کننده از همسر خیلی جوان پیمان معادی + بیوگرافی آقای بازیگر

شغل دوم بسیار ساده و معمولی برخی از بازیگران مشهور را در ادامه مشاهده کنید، قطعا برایتان جالب خواهد بود و تعجب خواهید کرد!

عکس خیره کننده از همسر خیلی جوان پیمان معادی + بیوگرافی آقای بازیگر

بیوگرافی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۴۶ در نیویورک متولد شد برای همین برخی اصالت پیمان معادی را ایرانی آمریکایی میدانند. پیمان معادی عضو یک خانواده پنج نفره است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک‌تر از خود دارد.

زندگی شخصی و خانواده پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی در تاریخ 9 تیرماه 1346 در نیویورک متولد شد برای همین برخی اصالت پیمان معادی را ایرانی آمریکایی میدانند. پیمان معادی عضو یک خانواده پنج نفره است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

پدر و مادر پیمان معادی هر دو ایرانی هستند؛ حسن معادی پدر پیمان معادی به همراه خانواده ساکن آمریکا بود ولی بعد از تولد پیمان و در سن 5-6 سالگی آقای بازیگر به ایران بازگشتند. درمورد اصالت پدر پیمان معادی توضیح و اطلاعات موثقی وجود ندارد.

برای پاسخ به سوال مادر پیمان معادی کیست، اطلاعاتی منتشر نشده است و با اطمینان نمیتوان گفت که مشخصات و شغل او چیست.

ازدواج و همسر پیمان معادی

پیمان معادی متاهل بوده و سالها پیش با فرانک قوانلو ازدواج کرده است. حاصل ازدواج پیمان معادی و همسرش فرانک، دو فرزند به اسم های باران و رایان است.

پیمان معادی

پیمان معادی و همسرش

پیمان معادی

فرزندان پیمان معادی

شغل دوم

پیمان معادی که علاوه بر بازیگری به کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم مشغول است به دلیل علاقه وافرش به ساعت، در شهرک غرب تهران صاحب گالری ساعت است.

پیمان معادی

پیمان معادی



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما