شغل دوم یوسف تیموری فاش شد / آقای بازیگر فروشنده است + بیوگرافی و عکس ها

شغل دوم بسیار ساده و معمولی برخی از بازیگران مشهور را در ادامه مشاهده کنید، قطعا برایتان جالب خواهد بود و تعجب خواهید کرد!

شغل دوم یوسف تیموری فاش شد / آقای بازیگر فروشنده است + بیوگرافی و عکس ها

بیوگرافی

یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. او فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

او علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. آقا یوسف که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد.

ازدواج یوسف تیموری

همسر اول یوسف تیموری تایلندی بود که یک فرزند پسر داشت. اما طولی نکشید که در اثر سرطان فوت کرد.

اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

یوسف تیمو ری

یوسف تیموری

در گذشت همسر سابق یوسف تیموری

راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری که در سال های قبل از او جدا شده و به کشورش بازگشته بود، بر اثر بیماری سرطان، در اسفند ماه 1400 درگذشت. که یوسف تیموری به دلیل عید نوروز و مسائلی دیگر، تصمیم گرفته این اتفاق را یک ماه دیرتر اطلاع رسانی کند. همچنین در ویدیویی که منتشر کرده ، از پسرخوانده اش به نام آرمین یاد کرد که حاصل ازدواج پیشین همسر تایلندی اش بوده و تاکید کرد همیشه خود را متعهد حمایت از او می داند.

یوسف تیموری

همسر دوم یوسف تیموری کیست؟

اطلاعات زیادی از همسر دوم یوسف تیموری منتشر نشده اما به گفته برخی کاربران ایشان بدنساز است. 

یوسف تیموری

شغل دوم یوسف تیموری

یوسف تیموری که بیشتر با نقش های طنز مخصوصا نقش یک پسر دست و پاچلفتی احساساتی و بانمک در ذهن مخاطبان جاخوش کرده به عنوان شغل دوم خود لوستر فروشی را انتخاب کرده است.

او به جز بازیگری در کار مشغول واردات و صادرات لوستر نیز می باشد و در مصاحبه ای عنوان نموده زمانی که درگیر بازیگری نباشم، مشغول صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما