تلخ ترین عکس از مارال فرجاد بازیگر ایرانی بعد از سرطان + بیوگرافی و زندگی شخصی

هنرمندان زیادی وجود دارند که مبتلا به بیماری های سخت و خطرناکی هستند با آرزوی بهبودی و سلامت کامل برای این عزیزان.

تلخ ترین عکس از مارال فرجاد بازیگر ایرانی بعد از سرطان + بیوگرافی و زندگی شخصی

بیوگرافی

مارال فرجاد متولد 16 مرداد 1361 در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی می باشد که از سه سالگی وارد تئاتر شد سپس بصورت حرفه ای با سینما ادامه داد و حالا عاشق سمنو است.

چند ماه پس از اعلام خبر ابتلای مارال فرجاد به بیماری سرطان، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از دوران شیمی درمانی خود در اینستاگرام از ادامه درمان سرطان خود خبر داد.

مونا فرجاد خواهر مارال فرجاد در یک پست اینستاگرامی گفت که داروی پت اسکن پیدا نمی‌شود. دارویی که در بیماری سرطان برای آزمایش تشخیص وضعیت بیماری به کار می‌رود.

عکس مارال فرجاد در بیماری

مارال فرجاد

فوت مادر مارال فرجاد

مارال فرجاد با انتشار عکسی از خواهر و پدرش در مراسم چهلمین روز درگذشت مادرش (منیژه افشاری) در صفحه اینستاگرام خود، از غم این تصویر نوشت که همیشه همراه او خواهد بود.

مارال فرجاد

او نوشته است:

«من آن جا نیستم، انتخابم نبوده، مجبورم. چون تو به من گفتی خوب می شوی و من آمدم این جا، کیلومترها دورتر از بابا، مونا و تو، چون من باید سلامت کاملم را به دست بیاورم.

همان طور که از من خواستی، گفتی نترس، من دلم روشن است، می دانم می گذرد و خوب می شوی، ٥٠،٤٠… نمی دانم دقیقا چند روز است نیستی چون برای من نبودنت، نداشتنت مثل سال ها گذشت، هر روزش صد سال.

فقط یادم است آخرین بار با هم شیمی درمانی شدیم ولی تو هفته بعدش رفتی و ما را تنها گذاشتی ولی من مجبورم برای ادامه زندگی خوش بین و پرقدرت باشم. چون می خواهم مثل تو باشم. مونا می گوید همه تکیه کلام هایت مثل مامان است. این عکسِ مراسمِ چهلم است.

من نبودم و غم این عکس همیشه همراهم است.»

مارال فرجاد

عکس خانوادگی مارال فرجاد



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما