بیوگرافی مرحوم زهره حمیدی + اولین عکس از دو پسر خیلی جذابش / روحش شاد

زهره حمیدی، بازیگر توانمند و محبوب سینما و تلویزیون ایران، متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک بود. وی پس از سال‌ها فعالیت هنری و خلق آثار ماندگار، در تاریخ 4 شهریور 1403 به دلیل ابتلا به سرطان لوزالمعده درگذشت.

بیوگرافی مرحوم زهره حمیدی + اولین عکس از دو پسر خیلی جذابش / روحش شاد

آغاز فعالیت هنری

زهره حمیدی فعالیت هنری خود را از سال 1371 با بازی در فیلم "دلاوران کوچه دلگشا" آغاز کرد. اگرچه ورود او به دنیای بازیگری به صورت اتفاقی بود، اما استعداد و علاقه‌اش به این هنر، باعث شد تا به سرعت جایگاه خود را در بین بازیگران تثبیت کند.

زهره حمیدی

شهرت و محبوبیت

با بازی در سریال‌هایی همچون "کارآگاه" و "تولدی دیگر"، زهره حمیدی به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت. بازی‌های روان و طبیعی او در نقش‌های مختلف، دل بسیاری از مخاطبان را به دست آورد.

زهره حمیدی

زندگی شخصی

زهره حمیدی در سن 16 سالگی ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند شد. متأسفانه، یکی از پسرانش در جوانی بر اثر ایست قلبی درگذشت. این اتفاق ضربه بزرگی به او و خانواده‌اش وارد کرد.

زهره حمیدی و پسرانش حامد و حمید

بیماری و درگذشت

در سال‌های اخیر، زهره حمیدی با بیماری سرطان لوزالمعده دست و پنجه نرم می‌کرد. با وجود تلاش‌های فراوان برای درمان، بیماری او پیشرفت کرد و در نهایت در تاریخ 4 شهریور 1403، این هنرمند محبوب دار فانی را وداع گفت.

زهره حمیدی

میراث هنری

زهره حمیدی با بازی‌های ماندگار خود، میراثی ارزشمند از خود به یادگار گذاشت. او به عنوان یکی از بازیگران توانمند و محبوب سینما و تلویزیون ایران، همیشه در یادها خواهد ماند.

ویژگی‌های بازیگری

طبیعی بودن: بازی‌های او بسیار طبیعی و باورپذیر بود.

چهره ماندگار: با چهره و صدای خاص خود، به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار می‌شد.

بازی در نقش‌های متنوع: توانایی بازی در نقش‌های مختلف از ویژگی‌های بارز او بود.

زهره حمیدی

آثار ماندگار

از جمله آثار ماندگار زهره حمیدی می‌توان به سریال‌های "کارآگاه"، "تولدی دیگر"، "کوچه اقاقیا" و فیلم‌های سینمایی همچون "دلاوران کوچه دلگشا" و "آتش در خرمن" اشاره کرد.

درگذشت زهره حمیدی ضایعه‌ای بزرگ برای سینمای ایران بود. روحش شاد و یادش گرامی باد.

منبع:تولیدی



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما