همسر سابق کوروش تهامی کیست ؟ + عکس ها و بیوگرافی شبنم طلوعی

بیوگرافی شبنم طلوعی همسر سابق کوروش تهامی را مشاهده کنید.

همسر سابق کوروش تهامی کیست ؟ + عکس ها و بیوگرافی شبنم طلوعی

بیوگرافی

شبنم طلوعی (زادهٔ ۲۳ فروردین ۱۳۵۰)هنرپیشه، کارگردان ، نمایشنامه‌نویس و خواننده اهل ایران است. شبنم طلوعی جز اولین بازیگرانی است که در بازجویی های حراست و وزارت اطلاعات ، به‌طور آشکار و رسمی از بهائی بودن خود پرده برداشت و به تغییر مذهب و اجباراعتراف به مسلمان شدن که شرط ادامه ی فعالیتش در ایران بود را نپذیرفت.

تغییر دین زن مسلمان آقای بازیگر ایرانی ! / طلاق شبنم طلوعی و ازدواج با  دختری جذابتر + عکس ها

ازدواج اول

چند سال پیش کوروش تهامی همسرش شبنم طلوعی را بخاطر تغییر دین به بهائیت طلاق داد. کوروش تهامی یکی از بازیگران توانمند ایرانی در سالهای بسیار دور با شبنم طلوعی ازدواج کرده بود که بعد از تغییر دین خانم بازیگر او را طلاق داد. این خانم بازیگر بعد از تغییر دین از اسلام به بهائیت و جدایی اش از کوروش تهامی از ایران مهاجرت کرد.

ازدواج مجدد شبنم طلوعی

طلوعی بعد از مهاجرت و خروج از ایران ازدواج مجدد داشته و با غلامرضا دهقان کمارجی ازدواج کرده است. او در سال ۲۰۰۹ یک فرزند پسر به دنیا آورد.

بیوگرافی کوروش تهامی و همسرش

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دنشگاه آزاد می باشد که از کودکی میخواست دکتر شود ، اما حالا بازی می کند و تجربه اجرا ، نوازندگی و خوانندگی هم دارد.

اولین بار جلوی دوربین

در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۵ ساله بود با فیلم «سینما ، سینماست» جلوی دوربین رفت و در همین سال با سریال «فردا دیر است» وارد قاب تلویزیون شد.

خواندن تیتراژ

در سال ۱۳۹۲ اولین بار موسیقی تیتراژ سریال روزی روزگاری را با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی خواند سپس خواندن تیتراژ سریال عصر پاییزی هم بر عهده گرفت.

کوروش تهامی

ازدواج دوم

آقای بازیگر برای بار دوم با خانم پونه یزدانی ازدواج کرد ، خانم یزدانی فارغ التحصیل رشته نقاشی بوده و دوره دیده گریم بین الملل هم می باشد.

نحوه آشنایی

نحوه آشنایی ما خیلی هنری بود ، همسرم برای خرید یک سی‌ دی موسیقی وارد مغازه‌ ای شد که من هم داشتم از آنجا خرید می‌ کردم. وقتی دیدم ایشان سخت مشغول توضیح دادن هستند و فروشنده هم متوجه نمی‌ شود ، وارد معرکه شدم و با توضیحاتم مغازه‌ دار را متوجه کردم موسیقی کار کیست و خواننده آن آلبوم چه کسی است.

اولین جرقه آشنایی ما آنجا بود و بعد هم رفت‌ و آمد‌های معمول و خواستگاری  …

کوروش تهامی



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما