مریلا زارعی مجرد است یا متاهل ؟! / زندگی خانم بازیگر در هاله ابهام + بیوگرافی

بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر توانمند سینمای ایران را مشاهده می کنید.

مریلا زارعی مجرد است یا متاهل ؟! / زندگی خانم بازیگر در هاله ابهام + بیوگرافی

مریلا زارعی بازیگر ایرانی، در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ متولد شد. او برای بازی در فیلم‌های معروفی همچون “سربازهای جمعه” که در سال ۱۳۸۲ پخش شد، “شیار ۱۴۳” که در سال ۱۳۹۲ اکران شد و “زیر سقف دودی” که در سال ۱۳۹۵ اکران شد، سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر دریافت کرد.

فعالیت هنری مریلا زارعی در تلویزیون با بازی در مجموعه تلویزیونی “دبیرستان خضرا” به کارگردانی اکبر خواجویی در سال 1375 آغاز شد. وی در سال 1373 با بازی در فیلم “سلام سینما” به کارگردانی محسن مخملباف وارد صنعت سینما شد و با مشارکت در مجموعه تلویزیونی “کاراگاه” به کارگردانی حسن هدایت، به عرصه بازیگری وارد شد.

مریلا زارعی

مریلا زارعی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی “هوای تازه” به کارگردانی محمد رحمانیان شناخته شده است. مشارکت در فیلم “دو زن” به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377، یکی از فرصت‌های بزرگ برای او بود. سپس، توانایی‌هایش را در فیلم “واکنش پنجم” به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 به نمایش گذاشت.

مریلا زارعی

دریافت جایزه در جشنواره فجر

مریلا زارعی، با بازی کوتاه اما بسیار تاثیرگذار خود در فیلم “سربازهای جمعه” به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1382، توانست با زحماتش جوایز متعددی از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر و هشتمین جشن خانه سینما دریافت کند. از دیگر نقش‌های درخشان او می‌توان به بازی در فیلم “سربازهای جمعه” به کارگردانی مسعود کیمیایی و “درباره الی” به کارگردانی اصغر فرهادی اشاره کرد که نشان‌دهنده هنر بازیگری او است.

مریلا زارعی برای بازی در فیلم “شیار 143” جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر کسب کرد. وی همچنین برای بازی در فیلم سینمایی “دختر” به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال 1394 نامزد شد.

ازدواج

ازدواج و وضعیت تاهل مریلا زارعی تاکنون، مریلا زارعی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است. شایعات و اطلاعاتی که در فضای مجازی درباره ازدواج او با یک شخص به نام مهدی رجبی منتشر شده است، معتبر نیستند چرا که شایعه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه او با یک کارگردان مطرح و خاص ایرانی ازدواج کرده است حتی تغییر پوشش اش ناشی از تفکرات او بوده است که البته بعدها تغییر کرد



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما