خالی شدن کیف پول ارز دیجیتال مرد همدانی توسط برادرش

رییس پلیس فتا استان همدان از خالی شدن کیف پول ارز دیجیتال شاکی همدانی توسط برادرش خبر داد .

خالی شدن کیف پول ارز دیجیتال مرد همدانی توسط برادرش

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد برادر خود اقدام به سرقت از کیف پول ارز دیجیتال او کرده بود، خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح جزئیات این خبراظهار داشت:

در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت موجودی کیف پول ارز دیجیتال ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی پرونده که آقایی جوان است با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت مدتی پیش مقداری ارز دیجیتال به ارزش 850 میلیون تومان خریداری و در کیف پول دیجیتال خود نگهداری می‌کردم که متوجه شدم طی چندروز گذشته کل موجودی کیف پول بنده سرقت شده است که تقاضای شناسایی عامل سرقت را دارم.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: علیرغم پیچیدگی پرونده کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی عامل سرقت موجودی کیف پول شاکی شده و مجرم که برادرشاکی می‌باشد دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: مجرم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد با توجه به شناخت سطح سواد دیجیتالی برادرم در یک فرایندی رمز 12 کلمه‌ای کیف پول ایشان را بدست آورده سپس موجودی کیف پول را سرقت نمودم،  مجرم انگیزه خود را از این سرقت، کسب منافع مادی عنوان نمود.

سرهنگ سرخوش با بیان اینکه افرادی که در حوزه خرید و فروش یا نگهداری ارز های دیجیتال بدون دانش کافی وبا غفلت از امنیت آن وارد می شوند باید بدانند که ورود به دنیای ارز رمزها دانش و تخصص خود را می طلبد و هرگونه بی دقتی یا اعتماد در این خصوص مساوی با از دست رفتن سرمایه آنها می باشد.

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد:سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما