ماجرای پیتزای 600 میلیونی

پیتزایی که 600 میلیون آب خورد.

ماجرای پیتزای  600 میلیونی

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری یک باند 6 نفره که با روش اسکیمر در پوشش فروش پیتزا و  پیک موتوری بیش از 6 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح این خبر اظهار کرد:

در اواخر مهر ماه سال جاری، چندین نفر از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه ای به این پلیس مراجعه و مدعی شدند در حالی که کارت عابر بانک نزد خودشان بوده از حسابشان مبالغ قابل توجهی برداشت شده است. لذا تیم ویژه ای تشکیل و پرونده در دستور کار مامورین این پلیس قرار گرفت.

پوی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته و مامورین پرونده با انجام تحقیقات میدانی و همچنین بررسی مستندات ارائه شده توسط شکات، کشف کردند تعداد زیادی از مالباختگان طی چند روز متوالی از یک  پیتزا فروشی خرید کرده‌اند که این موضوع باعث شک و احتمال کلاهبرداری به روش اسکیمر توسط مجرمین را در بین همکارن بنده ایجاد کرد.

رئیس پلیس فتا استان اظهار داشت: کاراگاهان این پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی رد  متهم که یک دختر 25 ساله بود را در یکی از شهرستان های استان البرز مورد شناسایی قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به این پلیس منتقل کردند؛ در ادامه متهم که پس از رویت اداله جرم چیزی برای کتمان نداشت به کلاهبرداری اسکیمری در پوشش صندوقدار پپیتزا فروشی اعتراف نمود.

سرهنگ جلیلیان در ادامه بیان داشت: ماموران این پلیس پس از بررسی های فنی بر مراودات و تماس های متهمه به هویت پنج نفر دیگر از این باند دست یافتند که آنها نیزدر پوشش پیک موتوری و ارائه غذای بیرون بر در شهر تهران اقدام به کپی کردن از کارت بانکی شهروندان می‌نمودند که با بررسی‌های تکمیلی و همه جانبه و بهره گیری از روش‌های فنی مخفیگاه سایر متهمین این باند شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی این افراد نیز دستگیر و بدین ترتیب باند اسکیمری که توانسته بود از حساب بیش از 200 نفر از هموطنان مبلغ 6 میلیارد ریال سرقت کنند منهدم و راهی زندان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان جهت ارسال گزارش و یا در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه ای در فضای سایبر بلافاصله با شماره تماس 096380 مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا ارتباط برقرار نموده تا نسبت به دریافت خدمات فوریت  سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا بهرمند گردند و یا با آدرس الکترونیکی به نشانی www.cyberpolice.ir از بروز ترین اخبار و حوادث و آموزش های پیشگیرانه در حوزه فضای سایبری مطلع گردند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما