ورود کلاهبرداران به بازار شب یلدا

رییس پلیس فتا تهران از کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه شب یلدا خبر داد .

ورود کلاهبرداران به بازار شب یلدا

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های انجام‌ شده در خریدهای اینترنتی در خصوص مناسبت های مختلف ، توصیه هایی را به شهروندان ارائه داشتند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران، با اعلام این خبر بیان داشت:کاربران فضای مجازی در انتخاب سایت‌ها و مراکز خرید کالا به صورت اینترنتی در خصوص مناسبت های پیش رو مانند شب یلدا دقت‌ لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی توضیح داد: افراد سودجو، برخی از کالاها و یا خدمات مرتبط با شب یلدا را با قیمتی بسیار پایین آگهی کرده و تحت عناوین مختلف از جمله حراج ویژه یلدا و... از شهروندان کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: در اکثر این کلاهبرداری‌ها پس از خرید و واریز وجه، کالایی برای مشتریان ارسال نمی‌شود و کلاهبردار نیز دیگر پاسخگو نمی‌باشد.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاطر نشان کرد: کاربران از سایت‌های معتبر و مجاز که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند خرید کنند و در صورت سفارش کالا، تسویه حساب را در محل و پس از رویت و اطمینان از اصالت کالای سفارش داده شده انجام دهند.

این مقام مسئولخاطر نشان کرد : شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره‌گیری  096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما