گرداننده کانال همسریابی شناسایی و دستگیر شد

گرداننده کانال همسریابی شناسایی و دستگیر شد.

گرداننده کانال همسریابی شناسایی و دستگیر شد

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که با راه‌اندازی کانال جعلی تلگرامی اقدام به کلاهبرداری با عنوان همسریابی می کرد، خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت:در رصد شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان این پلیس کانالی را در شبکه اجتماعی تلگرام شناسایی کردند که گرداننده آن با تبلیغاتی به عنوان همسریابی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا به منظور شناسایی متهم اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی ادامه داد : متهم در بازجویی های انجام شده در ابتدا منکر ارتکاب جرم انتسابی شد ولی در مواجه شدن با مدارک، مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف نمود و انگیزه خود را کسب درآمد و منفعت مالی اعلام کرد، در نهایت مستندات تکمیل و پرونده به همراه متهم به مقامات ذی صلاح قانونی ارجاع شد.

سرهنگ کسانی به شهروندان توصیه کرد: افراد به‌هیچ‌عنوان عکس‌های شخصی و خصوصی خود را در فضای‌مجازی منتشر نکنند چراکه بسیاری از سودجویان این عکس‌ها را برداشته و در کانال‌ها و گروه‌های مختلف به‌عناوین‌ نامناسب منتشر می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مجرمین سایبری با هدف کلاهبرداری اقدام به ایجاد کانال‌ و صفحات همسریابی در فضای مجازی می کنند لذا از عضویت در اینگونه کانال ها بپرهیزید، همچنین کاربران می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا شماره تلفن 096380 گزارش نمایند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما