شوک توییتری شبانه لاریجانی به تندروها

علی لاریجانی گفت: گاهی به عنوان دولت سوم روحانی تبلیغانی علیه من می‌کنند و گاهی حتی از پول بیت المال این تبلیغات را علیه من می‌کنند.

شوک توییتری شبانه لاریجانی به تندروها

به گزارش اقتصاد 100، برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری گمانه‌زنی‌ها درباره حضور چهره‌های سرشناس سیاسی به صحنه رقابت را داغ کرد. 

علی لاریجانی اما با یک توئیت شوک شبانگاهی را به تندروها وارد کرد تا مُهر تاییدی بر کاندیداتوری‌اش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشد. او در حالی پا به عرصه انتخابات گذاشت که رد صلاحیتش در انتخابات 1400 شورای نگهبان را زیر تیغ انتقادات اهالی سیاست برد و حتی گلایه رهبر انقلاب را نیز به دنبال داشت. 

علی لاریجانی در یک گفتگوی کلاب هاوسی که مربوط به دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری است به سوالاتی جنجالی و چالشی پاسخ داده که به بهانه حضور مجدد او در انتخابات نگاهی به آن‌ها داریم.

نظرم درباره برجام با خانواده متفاوت است

او در پاسخ به سوالی درباره برادرهایش و اختلاف نظر آن‌ها درباره برجام گفت: خانواده ما افراد بزرگسالی هستند که نظراتشان متفاوت است، وقتی نظرم درباره برجام با خانواده متفاوت است فاصله‌گذاری انجام می‌شود. مگر شما امشب آمدید بین خانواده ما اختلاف بیاندازید؟ اگر به تاریخ نگاه کنید متوجه می‌شوید من از بردارم انتقاد کردم و حتی خصوصی به ایشان گفتم که رفتار برخی دادستان‌ها درست نیست. پشت تریبون مجلس هم انتقاد کردم. هر کسی باید کار خودش را به درستی انجام بدهد.

شما می‌گویید برادرتان اینجوری هست خواهرتان اینجوری هست با خدای خودتان خلوت کنید در همه خانواده‌ها اینگونه هست؛ من نمی‌خواهم بگویم به من رأی دهید، من می‌خواهم مشکلات کشور را به شما بگویم.

من نجف متولد شدم اما..

لاریجانی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه منتقدان محل تولد شما یعنی نجف را بهانه ای کردند که بگویند ایرانی نیستید، توضیح می‌دهید؟؛ بیان کرد: در مسائل حقوقی خون ملاک است و ایرانی بودن به خون است نه به جغرافیا، من آنجا متولد شدم و شش سالگی به ایران برگشتم.

گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم

گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم. این همه توهین و تحقیر درست نیست. انتخابات باید با اخلاق همراه باشد. به نظر می رسد به جای نشاط و اخلاق انواع تهمت ها باعث کسالت مردم شده است. این منش باعث می شود که برنامه کاندیدها دیده نشود و فقط وقت صرف این بگو و مگوها شود. به دلیل شرایط معیشتی امروز مردم ، باید این وقت صرف گفت و گو و سوالات درست شود. با خاک پاشیدن بر صحنه انتخابات را تباه می کنند.

گاهی به عنوان دولت سوم روحانی تبلیغانی علیه من می‌کنند و گاهی حتی از پول بیت المال این تبلیغات را علیه من می‌کنند. کدام یک دولت‌ها از اول انقلاب یک مشی را رفته‌اند؟ رئیس جمهورها راه خاص خودشان را رفته اند. الان عده‌ای نسبت به کار کردن جوانان شعار می‌دهند، من ۲۰ سال پیش صداوسیما را با جوانان راه انداختم.

من یکی از مدیرانی بودم که از ابتدای انقلاب دنبال حل مسئله تولید داخل بودم. در زمینه نحوه تولید کارهای فاخر در تلویزیون با دقت انجام می‌شد، اولش که آمدم یک شورای موسیقی ایجاد کردیم و مرحوم آقای شجریان که با ما دوست بودند به این شورا آمدند. بعد دیدم یک عده‌ای از این موضوع انتقاد کردند، گوش من برای انتقاد باز است، اما قبول کنید یک مدیر نباید در قبال برخی ایرادات سلیقه‌ای تسلیم بشود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما