حمله به شهردار شب غرب تهران / از ساختمان به پایین پرتابش کردند

ضرب و شتم شهردار یک ناحیه توسط اوباش

حمله به شهردار شب غرب تهران / از ساختمان به پایین پرتابش کردند

به گزارش اقتصاد 100 ،شب گذشته عده‌ای از متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در حصارک به شهردار شب ناحیه ۳ منطقه ۵ حمله و وی را مجروح کردند.

بر اساس اعلام شهرداری منطقه ۵ تهران، شب گذشته در حدود ساعت ۲۰:۳۸ دقیقه، شهردار شب ناحیه ۳ شمالی در محدوده حصارک در حالی‌که در گشت شبانه بوده که با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز رو به رو شده و اقدام به ممانعت می‌کند که با حمله اراذل و اوباش رو به رو شده و متأسفانه ضمن ضرب و شتم، متخلفین وی را از ارتفاعی در یکی از تپه‌های حصارک به پایین پرت کرده که متأسفانه از ناحیه سر دچار آسیب شده و با حضور عوامل اورژانس به یکی از بیمارستان‌های نزدیک منتقل می‌شود.

بر اساس همین گزارش، عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضائی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالی‌که به ادامه تخلفات ساختمانی خود می‌پرداختند، بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضائی، به دادستانی ناحیه ۵ تهران منتقل کردند.

شهرداری منطقه ۵ در این خصوص، ضمن هشدار جدی به متخلفین ساخت و ساز در سطح محدوده منطقه به ویژه در حصارک، اعلام می‌دارد، مدیریت شهری با تمام توان نسبت به حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از محدوده‌های شهری و حریم منطقه اقدام خواهد کرد و برابر قانون و همراهی دستگاه‌های قضائی و انتظامی با مسببین اینگونه رفتارهای غیرقانونی، بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد سریع و قانونی خواهد شد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما