تحول در بازار سرمایه/ ورود موج جدید تقاضا به تالار شیشه‌ای

اقتصاد ۱۰۰- در پایان معاملات روز سه‌ شنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد پرشتاب 1.71 درصدی، معادل 36 هزار و 112 واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و 152 هزار و 650 واحدی قرار گرفت.

تحول در بازار سرمایه/  ورود موج جدید تقاضا به تالار شیشه‌ای

رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌‌‌‌ عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با رشد 1.44 درصدی (معادل 10 هزار و 32 واحد) در پله 705 هزار واحدی قرار گرفت. پس از مدت‌ها سهامداران شاهد این بودند که شاخص کل، گوی رقابت بر سر رشد بیشتر را از شاخص هم‌وزن ربود و عملکرد بهتری در کارنامه 3 مهر نمادهای شاخص‌ساز ثبت شد. 

پیش بینی بورس امروز چهارشنبه 28 شهریور 1403

جریان معاملات روز سه‌شنبه به گونه‌ای پیش رفت که شاخص‌های اصلی تالار شیشه‌ای کار خود را مثبت آغاز کردند و مثبت به پایان رساندند.

درست هفته پیش بود که در گزارش پیش بینی بورس چهارشنبه 28 شهریور 1403، صحبت از گرای مثبت وزیر اقتصاد به تالار شیشه‌ای به میان آمد. تحولات سازمان بورس در کنار رویکرد تازه حاکم‌شده بر اقتصاد، چشم‌انداز مثبتی برای اهالی بازار سرمایه ترسیم کرده است. از همین رو، پاییز 1403 با حرکت قدرتمند شاخص کل آغاز شد.

خط مشی جدید تعیین‌شده از جانب عبدالناصر همتی، تاثیر مثبتی بر سنتیمنت معاملات سه شنبه گذاشت. در پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۴ مهرماه 1403، می‌توان انتظار آغاز سبز نماگرهای تالار شیشه‌ای را داشت. در ادامه اما به نظر می‌رسد راه سهام بنیادمحور از نمادهایی که تاکنون عملکرد ضعیفی داشته‌اند جدا شود و نقش هدایت جریان تقاضا را بر عهده گیرد. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما