این وام‌ها را از بانک ایران زمین بگیرید+ جزئیات

بانک ایران زمین از جمله بانک‌های خصوصی است که اعطای وام در این بانک منوط به افتتاح حساب و سپرده‌گذاری است.

این وام‌ها را از بانک ایران زمین بگیرید+ جزئیات

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100-  بانک ایران زمین اسفند 1389 کار خود را شروع کرد و هم اکنون 331 شعبه در سراسر کشور دارد. این بانک هم اکنون چهار طرح برای اعطای تسهیلات دارد که وام‌گیرندگان حتما باید سپرده‌گذاری کنند. طرح خرید خودرو، تعمیر مسکن و خرید کالا توسط این بانک هم اکنون متوقف است.

طرح انتخاب

در طرح انتخاب بانک ایران زمین وام‌گیرنده ابتدا باید حساب قرض الحسنه افتتاح کند و سپس حداقل ۳ ماه دارای میانگین حساب شود. بعد از گذشت این مدت، تا ۲ برابر سپرده، وام ارائه می‌شود و البته سقف و کف وام 10 تا ۱۰۰ میلیون تومان است.

حداقل سپرده‌ای که باید در حساب فرد باشد تا شامل تسهیلات شوید ۵ میلیون تومان است. به این ترتیب، حداقل مبلغ وام در این طرح ۱۰ میلیون تومان می‌شود.

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده بین ۱۰ تا ۱۸ درصد و حداقل زمان بازپرداخت ۱۲ و حداکثر ۲۴ ماهه ااست.

در طرح انتخاب بانک ایران زمین سپرده مسدود نمی‌شود اما برای هر ۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی نیاز است.

طرح یکتا

طرح یکتا بانک ایران زمین از نوع عقد جعاله است که نحوه بازپرداخت آن به‌ صورت ماهانه با قسط‌های مساوی خواهد بود. اولین گام برای دریافت تسهیلات طرح یکتا، افتتاح حساب کوتاه مدت در بانک ایران زمین است. بعد از افتتاح حساب و ارائه مدارک و ضمانت‌های لازم و گذشت حداقل زمان ماندگاری سپرده، متقاضی تسهیلات موردنیاز خود را دریافت خواهد کرد.

حداقل مبلغ میانگین سپرده برای دریافت تسهیلات طرح یکتا بانک ایران زمین 5 میلیون تومان است. برای گرفتن وام یکتا، حداقل 4 ماه باید از سرمایه‌گذاری گذشته باشد. سود سپرده در این طرح یک درصد خواهد بود و مسدودی هم ندارد.

وام گیرنده با توجه به مدت سرمایه‌گذاری تا 100 درصد میانگین حساب خود، تسهیلات دریافت می‌کند. مبلغ تسهیلات قابل پرداخت بین 5 تا 50 میلیون تومان است. با توجه مدت ماندگاری سپرده و مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و نرخ تسهیلات تعیین می‌شود که مدت بازپرداخت تسهیلات بین7 تا  36 ماه  و نرخ سود تسهیلات بین 4 تا 14 درصد متغیر است.

برای مثال متقاضی با میانگین سپرده 5 میلیون تومان با گذشت 7 ماه از سپرده گذاری خود، می‌تواند 5 میلیون تومان تسهیلات طرح یکتا ایران زمین با نرخ سود 7 درصد دریافت و در مدت 14 ماه تسهیلات تسویه کند.

وام با سپرده بلندمدت

متقاضی دریافت وام سپرده بلندمدت باید افتتاح حساب کند. مدت زمان مسدودی سپرده سه سال خواهد بود سودی که به سپرده تعلق می‌گیرد 10 درصد است.

سقف وام در این طرح یک میلیاردتومان است و علاوه بر مسدودی سپرده 22.5 درصد وام نیز به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد. سود وام 14 درصد تعیین درنظر گرفته شده که باید این وام طی 36 ماه بازپرداخت شود.

بانک ایران زمین وام‌های دیگری برای خرید کالا، خودرو، تعمیر مسکن و برحسب میانگین حساب نیز پیش از این می‌پرداخته است که فعلا متوقف شده است.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما