اطلاعیه کانون صرافان: با دلالان ارز ارتباطی نداریم! / اعلام شرایط خرید اینترنتی دلار

کانون صرافان ایرانیان در پی انتشار ویدیویی با محتوای خرید ارز خارج از نوبت از طریق صرافی‌ها، از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اخبار کذب خودداری نموده و از یکی کردن دلالان ارزی که خود را به صرافان دارای مجوز رسمی و عضو این کانون نسبت می‌دهند جدا خودداری نمایند.

اطلاعیه کانون صرافان: با دلالان ارز ارتباطی نداریم! / اعلام شرایط خرید اینترنتی دلار

به گزارش اقتصاد100 به نقل از ایسنا، بدین منظور و جهت جلوگیری از شبهه بوجود آمده، کانون صرافان ایرانیان طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌دارد: با توجه به بخشنامه بانک مرکزی به منظور تسهیل فروش ارز به مردم، متقاضیان خرید ارز می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه برخط بازار متشکل ارزی به نشانی my.ice.ir نسبت به خرید ارز اقدام نمایند.

علاوه بر آن مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های رسمی سراسر کشور، نسبت به خرید ارز مورد نیاز خود در چارچوب قوانین و مقررات اعلام شده اقدام نمایند.

لذا مطابق آنچه بیان شد بدون ثبت‌نام در سامانه بازار متشکل ارزی نیز می‌توان نسبت به خرید ارز اقدام کرد البته اولویت با افرادی است که نسبت به ثبت نام غیرحضوری اقدام کرده‌اند.

در شرایط کنونی، انتشار ناصحیح و غیرکامل اطلاعات مربوط به حوزه ارز و صرافی‌ها و همچنین یکی کردن دلالان ارزی و صرافان زیر نظر بانک مرکزی می‌تواند به التهاب بیشتر بازار ارز کمک کند.

صرافان رسمی کشور همانند گذشته در چارچوب قوانین و مقررات کشور فعالیت می‌کنند و فعالیت‌شان هیچ‌گونه ارتباطی با دلالان ندارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما