سه وام پر طرفدار و آسان بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در قالب سه طرح کوشان، صبا و ارزینو و طبق افتتاح حساب به مشتریان خود تسهیلات اعطا می‌کند.

سه وام پر طرفدار و آسان بانک اقتصاد نوین

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- بانک اقتصاد نوین نخستین بانک خصوصی است و اولین بار در تاریخ 29 تا 31 تیرماه سال 1380، بر اساس مجوزهای مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. جزئیات بیشتر درخصوص پرداخت تسهیلات در این بانک در ادامه ارائه شده است.

طرح کوشان

تسهیلات طرح کوشان بانک اقتصاد نوین برای مواردی چون خرید محل کار، خرید خودرو، تأمین سرمایه در گردش، بهسازی و تجهیز ملک مسکونی یا تجاری واداری، خرید کالا، ابزار کار و لوازم‌یدکی و خرید کالاهای مصرفی بادوام و تا سقف 80 درصد مبلغ سپرده قابل پرداخت است.

 در این طرح فرد بدون نیاز به ضامن و در کمترین زمان ممکن بعد از افتتاح حساب می‌تواند تا 80 درصد میزان سپرده خود تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت کند.

سقف تسهیلات طرح کوشان با توجه به نرخ سود دریافتی سپرده و میزان سرمایه‌گذاری بین 100 میلیون تا یک میلیارد تومان متغیر است.

 در این طرح نرخ سود تسهیلات با توجه به نسبت نرخ سود سپرده دریافتی و دوره زمانی بازپرداخت تسهیلات بین 4 تا 18 درصد متغیر است. در این طرح سپرده‌گذاری با سه نرخ 7، 10 و 15 درصدی انجام می‌شود و نرخ سود تسهیلات نیز در هرکدام این سپرده‌ها متفاوت است.

 در طرح کوشان متقاضی با افتتاح حساب طرح کوشان بانک اقتصاد نوین ضمن دریافت سود سالیانه 7 درصدی، می‌توانید تا 80 درصد مبلغ سپرده و تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند. در این طرح به انتخاب شما تسهیلات به میزان 70، 75 و 80 درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده با نرخ کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود. اقساط تسهیلات این طرح 12، 24 و 36 ماهه و به انتخاب متقاضی خواهد بود.

در این طرح به سپرده فرد سود سالیانه 10 درصدی تعلق می‌گیرد و می‌تواند تا 80 درصد مبلغ سپرده و تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کند. سود تسهیلات این طرح با توجه به میزان تسهیلات دریافتی و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط (حداکثر 36 ماهه) بین 5 تا 9.2 درصد متغیر است که به انتخاب خود مشتری خواهد بود.

سود سپرده فرد در این طرح 15 درصد سالیانه پرداخت خواهد شد و می‌تواند تا 70 درصد میزان سپرده خود و تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. نرخ سود تسهیلات این طرح 18 درصد و تعداد بازپرداخت تسهیلات 12، 24 و 36 ماهه به انتخاب متقاضی خواهد بود.

برای دریافت تسهیلات در طرح کوشان بانک اقتصاد نوین نیازی به ارائه ضامن شخص، سند ملک، چک و سفته و... نیست و درواقع سپرده نزد بانک که همراه با پرداخت سود خواهد بود، نقش ضامن را برای دریافت تسهیلات شما ایفا می‌کند و نیازی به ارائه ضامن دیگری به‌صورت هم‌زمان ندارد.

طرح صبا

بانک اقتصاد نوین تسهیلات با میانگین حساب بانکی به مشتری پرداخت می‌شود. در این طرح تسهیلاتی که در قالب بسته‌های مختلف اجرا می‌شود، مشتری می‌تواند بر اساس میانگین حساب خود در بازه‌های زمانی 2، 3 و 4 ماهه، در این بانک تسهیلات دریافت کند.

نرخ سود تسهیلات طرح صبا متناسب با حسابی است که به پشتوانه میانگین آن حساب، شما درخواست تسهیلات می‌دهید 4 و 18 درصد خواهد بود.

در طرح (صبا 1 و 2) مشتریان حقیقی و حقوقی بانک اقتصادنوین، صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند تا دو برابر معدل موجودی حساب سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

طرح (صبا 3 و 4) دارندگان پایانه‌های فروش (POS) بانک اقتصادنوین می‌توانند برای تأمین نیازهای ضروری تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

مشتریانی که به پشتوانه حساب سپرده خود تسهیلات دریافت می‌کنند نیازی به ارائه ضامن دیگری ندارند و سپرده آن‌ها تا زمان تسویه تسهیلات بلوکه می‌شود.

سایر متقاضیان تسهیلات نیز باید به ازای هر 10 میلیون تومان تسهیلات یک ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک ارائه کنند.

در طرح (صبا 1 و 2) و بر اساس معدل موجودی سپرده‌های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری مشتریان در بازه‌های زمانی دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهیلات تا 215 درصد معدل موجودی سپرده‌ها وجود دارد.

اقساط تمامی طرح‌های صبا نیز 12، 24 و 36 ماهه خواهد بود که به انتخاب خود مشتری تعیین می‌شود. بانک تا ۴ ماه حساب فرد را مسدود می‌کند.اعتبار شغلی برای دریافت این وام بسیار حائز اهمیت است. وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

وام ارزینو

از دیگر طرح‌های بانک اقتصاد نوین در اعطای تسهیلات، وام ارزینو است. در این طرح می‌توانید با مسدود کردن سپرده ارزی خود تا سقف ۲ میلیارد ریال تسهیلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه دریافت کنید. این طرح مناسب اشخاصی است که نقدینگی ارزی در دست دارند و نیاز به آن ندارند و می‌توانند با مسدود کردن آن تسهیلات ریالی دریافت کنند.

طرح تسهیلاتی ارزینو برای کسانی مناسب است که اسکناس دلار یا یورو دارند و نیاز به پول نقد ریالی پیدا می‌کنند، بدون نیاز به فروش ارز، با وثیقه قرار دادن اسکناس‌های ارزی خود، در چند طرح مختلف، می‌توانند تسهیلات دریافت می‌کنند.

سود این وام بر حسب سقف وام و مدت بازپرداخت ۴، ۱۰ و ۱۸ درصد است. سقف وام در این طرح 200  میلیون تومان همچنین برای کارت اعتباری سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است.

بازپرداخت این وام ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه و به عهده خود وام گیرنده است. در این طرح وام گیرنده می‌تواند با سپرده گذاری ارزی وام ریالی دریافت کند. توجه داشته باشید حداقل اسکناس مورد پذیرش ۵۰ دلاری/یورویی است. امکان واگذاری امتیاز سپرده به غیر برای دریافت تسهیلات وجود دارد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما