رکورد جدید قیمتی؛ نیم سکه 10 میلیونی شد

بازار فلز زرد در هفته‌ها اخیر همچنان رشد افسار گسیخته‌ای داشته و رکوردهای جدیدی ثبت شده است و زوز گذشته(پنجشنبه، 17 آذرماه) نیم سکه بر سکوی 10 میلیونی صعود کرد.

رکورد جدید قیمتی؛ نیم سکه 10 میلیونی شد

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100-  فلز زرد در کشور ما علاوه بر جنبه مصرفی که برای خانم‌ها دارد راهی ساده برای پس‌انداز خانواده‌های ایرانی بوده است البته با شرایط موجود به اذعان بسیاری از افراد با رشد پرشتاب قیمت انواع سکه و طلا در سال‌های اخیر بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که اگر نمی‌توانند مسکن و زمین بخرند و یا ریسک خرید دلار بالا رفته پس بهترین کار خرید طلا و سرمایه‌گذاری در این بخش است.

در کنار افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته انس جهانی طلا نیز با رشد قیمت همراه بوده است. امروز انس جهانی طلا به 1784 دلار رسید که نسبت به روز گذشته 10 دلار افزایش داشت اما در مقایسه با ابتدای هفته 14 دلار کاهش هفتگی بهای انس جهانی را شاهد بودیم.

به گفته فعالان بازار در دو روز گذشته حباب سکه با افزایش همراه بود و این افزایش موجب رشد قیمت‌ها شد. براین اساس سکه طرح قدیم در آخرین معاملات امروز 17 میلیون و 100 هزار تومان بود که در مقایسه به ابتدای هفته 500 هزار تومان  افزایش هفتگی قیمت داشت.

سکه طرح جدید 17 میلیون و 700 هزار تومان است که نسبت به ابتدای هفته 400 هزار تومان افزایش هفتگی داشت و با ادامه این روند بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که سکه طرح جدید در روزهای آینده 18 میلیونی شود.

با وجود همه افزایش نرخ‌ها رشد قیمت نیم سکه قابل توجه بود براساس این گزارش امروز قیمت نیم سکه 10 میلیون و 100 هزار تومان شد که رکورد جدید قیمتی است و 520 هزار تومان به نسبت ابتدای هفته افزایش قیمت داشته است. نیم سکه روز شنبه 8 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

ربع سکه امروز 7 میلیون و 120 هزار تومان معامله شد و 520 هزار تومان رشد قیمت داشت. سکه‌های یک گرمی نیز با 200 هزار تومان افزایش هفتگی قیمت، 3 میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد می‌شد.

به گفته فعالان بازار طلا قسمت اعظم این افزایش‌ قیمت‌ها حباب است به دلیل تقاضایی که در بازار ایجاد شده است.

هر مثقال طلای آب شده امروز 6 میلیون و 900 هزار تومان بود که 82 هزار تومان افزایش قیمت داشت و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 594 هزار تومان بود و 19 هزار تومان افزایش هفتگی قیمت داشت.

حباب سکه امروز 2 میلیون و 150 هزار تومان بود که نسبت به ابتدای هفته 250 هزار تومان رشد داشت. در مجموع می‌توان گفت امروز که آخرین روز معاملات هفتگی است قیمت‌ها کاملا افزایشی بوده و تقاضا نیز در بازار مجددا ایجاد شده است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما