این وام ها را از بانک گردشگری بگیرید+ جزئیات

بانک گردشگری علاوه بر اعطای تسهیلات به فعالان گردشگری تسهیلات مختلفی برای رفع احتیاجات ضروری، خرید کالای سرمایه‌ای و بادوام، تعمیر مسکن و دفتر کار تعیین کرده است.

این وام ها را از بانک گردشگری بگیرید+ جزئیات

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- بانک گردشگری فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرد. این بانک که توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد و مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد.  

تسهیلات با پشتوانه سپرده

مشتریان بانک گردشگری می‌توانند از طریق طرح تسهیلات با پشتوانه سپرده می‌توانند با سپرده‌گذاری بلند مدت علاوه بر دریافت سود 6 درصد سپرده، تا 80 درصد سپرده خود وام با سود چهار درصد دریافت کنند.

سقف وام 500 میلیون تومان است و سپرده مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات مسدود می‌شود و قسط هر وام 9 میلیون و 208 هزار تومان است.

تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری

بانک گردشگری به‌منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض‌الحسنه با کمترین کارمزد اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند. این وام به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود و بدون سود و فقط دارای کارمزد سالیانه است.

متقاضیان این وام درصورتی‌که دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی هستند، ابتدا می‌بایست تسویه‌حساب‌های لازم را انجام دهند. فعالیت‌های بازرگانی و کارکنان شاغل در بانک ها به استثنای کارکنان بازنشسته بانک ها مشمول دریافت این تسهیلات نیستند.

نرخ کارمزد دریافت این تسهیلات چهار درصد مانده بدهی مشتری می باشد که هرسال به همراه اولین قسط دریافت می‌شود. بازپرداخت این تسهیلات حداکثر تا ٣ سال پس از اعطای تسهیلات مجاز هست.

تسهیلات خرید کالای سرمایه‌ای

این تسهیلات برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی به‌ویژه فعالیت‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی، تسهیلات خرید کالای سرمایه‌ای برای کالاهای سرمایه‌ای ازجمله ماشین‌آلات ساختمان قابل پرداخت است. بر اساس عقود اسلامی این تسهیلات به‌صورت فروش اقساطی یا مرابحه و با خرید کالای سرمایه‌ای مذکور به نام شما اعطا می‌شود.

از مزیت‌های این وام می‌توان به خرید و استفاده از کالای سرمایه‌ای قبل از پرداخت مبلغ آن به‌طور کامل می‌توان اشاره کرد. همچنین با دریافت وام و بازپرداخت ماهیانه آن در حقیقت فرد ابتدا صاحب درآمد می‌شود و سپس ماهیانه آن را پس‌انداز می‌کند.

برای دریافت این وام درصورتی‌که فرد دارای تسهیلات با اقساط سررسید گذشته و معوق و یا دارای سابقه چک برگشتی است، ابتدا می‌بایست تسویه‌حساب‌های لازم را انجام دهد. ارائه پیش‌فاکتور خرید کالای سرمایه‌ای الزامی است. برای صدور چک در وجه فروشنده، مبلغ موجودی حساب فرد می‌بایست به‌اندازه کل بهای کالای خریداری‌شده باشد. به‌طوری‌که بخشی از آن را شخصاً تأمین کرده باشد و بخشی از آن را بانک به‌صورت تسهیلات در اختیار فرد قرار دهد.

در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای است و مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.

تسهیلات کالاهای بادوام

تسهیلات کالاهای بادوام برای خرید کالاهای بادوام پرداخت می‌شود. به این صورت که بانک کالای فرد را از فروشنده اصلی به‌صورت نقدی خریداری کرده و این امکان را فراهم می‌کند تا به‌صورت اقساطی آن را از بانک خریداری کند.

این وام برای خانوارهایی که مایل هستند کالای مصرفی بادوام خود را از تولیدکنندگان داخلی خریداری کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند و زوج های جوان که قصد خرید کالاهای بادوام خانوار برای تشکیل زندگی دارند مناسب است.

دریافت کننده وام می‌تواند کالاهای موردنیاز خود را خریداری و ظرف مدت حداکثر 3 سال، هزینه های آن را پرداخت کند.

مبلغ این تسهیلات حداکثر 1میلیارد ریال خواهد بود. در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای و مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.

تسهیلات سرمایه در گردش

بانک گردشگری در راستای حمایت از مشتریان برای تأمین نیازهای مالی کوتاه‌مدت به ویژه تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیلات تأمین سرمایه در گردش پرداخت می‌کند.

این تسهیلات به صورت مبادله ای (قسطی) و غیر مبادله ای (بازپرداخت یکجا) اعطا می شود و دیگر مزیت این وام راه اندازی و پیشبرد اهداف سازمانی است.

این تسهیلات برای دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها و مراکز اقامتی، پزشکان و مراکز درمانی و دارویی، صادرکنندگان کالا و خدمات، صرافی‌ها و کارگزاری‌ها و همه واحدهای تولیدی و خدماتی کشورمناسب است.

این وام به متقاضیانی تسهیلات سرمایه در گردش اعطاء می‌شـود کـه طـرح آن‌ها توجیهـات لازم را داشـته و نتیجـه ارزیابی اعتباری و اعتبار سنجی آن‌ها مورد تائید بانک باشد.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله‌ای است و حداکثر زمان استفاده و بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش اعطائی بانک یک سال است.

تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری

وام ایحاد و احداث طرح‌های گردشگری برای حمایت از فعالیت‌های گردشگری و توسعه این صنعت مهم در کشور، تسهیلات ایجاد و احداث طرح‌های گردشگری به فعالان گردشگری با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری کشور اعطا می شود.

ارائه مستندات طرح توجیهی و مجوزهای صادره طرح برای دریافت وام الزامی است.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مشارکتی است و پرداخت تسهیلات به صورت تدریجی و بر اساس میزان پیشرفت پروژه بوده و بانک حداکثر هشتاد درصد هزینه پروژه را تأمین خواهد کرد.

تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن

وام تعمیر و بازسازی مسکن از سوی بانک گردشگری برای تعمیر یا بازسازی واحدهای مسکونی تسهیلاتی پرداخت می‌شود که برای دریافت آن دو صورت با سپردن وثیقه ملکی یا بدون آن امکان پذیر است.

دریافت مبلغ مورد نیاز شما به صورت نقدی و بازپرداخت آن در طول زمان، امکان برنامه ریزی مشخص برای تعمیر واحد مسکونی خود با توجه به مبلغ تعیین شده و صرفه جویی حاصل از یکپارچه شدن تعمیرات واحد مسکونی از مزیت‌های این وام است.

شرط دریافت وام این است که واحد مسکونی شما می بایست نیاز به تعمیر داشته باشد.

مبلغ قابل واگذاری، برای هر متر مربع 80 میلیون ریال ( تهران تا سقف 30 میلیارد ریال و شهرستان تا سقف 15 میلیارد ریال) است. در حال حاضر نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای می باشد و مدت بازپرداخت تسیهلات، حداکثر 3 سال است.

تسهیلات تأمین و تجهیز دفاتر و محل کار

این وام برای خریداری و تجهیز محل کسب و کار، تسهیلاتی در اختیار متقاضی قرار می گیرد که می تواند با استفاده از آن، علاوه بر خرید محل، ملزومات لازم برای دفتر خود شامل میز و صندلی، ابزار کار، تجهیزات اداری و رایانه ای و... را نیز تهیه کند.

پزشکان عمومی و متخصص دارای پروانه از سوی سازمان نظام پزشکی، دامپزشکان دارای مجوز فعالیت از سوی سازمان دامپزشکی کشور، وکلای دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه، سردفترداران دفاتر اسناد رسمی دارای پروانه از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شرکت های مهندسی و مهندسین دارای مجوز فعالیت از سوی سازمان نظام مهندسی و سایر مشاغل خدماتی، بازرگانی و اداری می‌توانند این وام را دریافت کنند.

مبلغ این تسهیلات با توجه به نوع فعالیت شما متفاوت خواهد بود. نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبه بانک مرکزی برای عقود مبادله ای و مدت بازپرداخت تسهیلات حداکثر 36 ماه است.

تسهیلات دو سر سود

انک گردشگری با هدف تکمیل سبد محصولات و خدمات، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و تامین اعتبار مالی آسان برای افراد جامعه اقدام به طراحی بسته دو سر سود کرده است.

همه افراد جامعه و مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که برای تامین نیاز خود تمایل دارند با سپرده گذاری نزد بانک گردشگری، از مزایای تسهیلاتی این خدمت بهره مند شوند.

در این طرح مشتری می تواند با بازگشایی یک سپرده مدت دار یکساله معادل 18 درصد و سپرده دو ساله معادل 30 درصد مبلغ سپرده گذاری خود را تسهیلات دریافت نماید. مدت بازپرداخت تسهیلات نیز متناسب با مدت سپرده گذاری مشتری است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • آذرخش ارسالی در

    با سلام.
    اگه وام پرداخت میکنید با سود 18 درصد.
    سپرده ای که نزد شما بلوکه میشه میباستی 18 درصد باشه.

    سپرده کوتاه‌مدت عادی (کارت‌های بانکی): 5 درصد
    سپرده کوتاه مدت ویژه سه‌ماهه: ۱۲ درصد
    سپرده کوتاه‌مدت ویژه شش‌ماهه: 17 درصد
    سپرده بلندمدت با سررسید یک‌سال: 20/5 درصد
    سپرده بلندمدت با سررسید ۲ سال: 21/5 درصد
    سپرده بلندمدت با سررسید 3 سال: 22/5 درصد

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما