تفاهم‌نامه تپسل با کنسرسیوم تبلیغات استانی امضا شد/ تبلیغات آسان برای کسب‌وکارهای همه استان‌ها

آژانس تبلیغاتی تپسل اخیرا طی تفاهم‌نامه‌ای با کنسرسیوم تبلیغات استانی (نارین) همکاری تازه‌ای را برای انجام تبلیغات در استان‌ها کلید زد.

تفاهم‌نامه تپسل با کنسرسیوم تبلیغات استانی امضا شد/ تبلیغات آسان برای کسب‌وکارهای همه استان‌ها

بررسی‌های آژانس تبلیغاتی تپسل نشان می‌دهد که بسیاری از کسب‌وکارهای خرد بازخورد خوبی در ریتیل مدیا به‌ویژه در «شیپور»، «دیوار» و «نشان» دارند، اما به علت نبود راه ‌ارتباطی مناسب با آژانس‌های تبلیغاتی مستقر در پایتخت، این فرصت از کسب‌وکارهای خرد استان‌های کشور دریغ شده است.

از همین رو تپسل طی مذاکراتی با کنسرسیوم تبلیغات استانی که متشکل از چهار آژانس تبلیغاتی بزرگ و معتبر کشور و ۳۱ نماینده استانی است، تسهیلات و ساز و کاری را برای ارائه خدمات تبلیغات دیجیتال به همه کسب‌وکارهای خرد کشور  فراهم کرده‌است. با امضای این تفاهم‌نامه و ایجاد پلتفرم تبلیغات استانی دیجیتال، امکان بازاریابی دیجیتال برای همه کسب‌وکارهای کشور فراهم شده است.

بهرنگ تنکابنی، مدیر موفقیت مشتریان تپسل با اشاره به ضرورت توسعه فرصت‌های نوآورانه تبلیغاتی برای همه کسب‌وکارهای کشور گفت: «تفاهم‌نامه تپسل و کنسرسیوم نارین، در چند فاز توسعه زیرساخت و توانمندسازی  تبلیغات دیجیتال در همه استان‌های کشور را در دستور کار خود دارد.»

او توضیح داد: «با این همکاری فرصت‌های نوآورانه تبلیغات دیجیتال برای همه کسب‌وکارهای فعال در استان‌های مختلف کشور فراهم می‌شود و دیگر محدود به رسانه‌ای خاص با امتیازات محدود نیست. به عبارت دیگر، تبلیغات از انحصار خارج شده و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با شرایط بهتری برای تبلیغات خود تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنند.»

کنسرسیوم نارین متشکل از چهار آژانس تبلیغاتی شامل تصویر نگاه فردا، شبکه آفتاب، ریحان فیلم و یکتا نوین است. این آژانس‌ها با نمایندگان ۳۱ استان فعالیت دارند. به عبارتی، این کنسرسیوم با همکاری با نمایندگان، روی کسب و کارهای محلی خرد استان‌ها کار می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه همکاری با کنسرسیوم استانی به وب سایت تپسل به آدرس https://tapsell.ir مراجعه کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما