ایران تایر

ایران تایر

«از قدیم با کیفیت در کنا شما هستیم»

بیش از 60 سال از شروع به کار شرکت تولیدی «ایران تایر» می‌گذرد. در زمان بنیان گذاری شالوده این بنگاه تولیدی، این پیش‌بینی قدری آرمانگرایانه به نظر می‌رسید که شرکت تولیدی ایران تایر، به یکی از تامین کننده های استراتژیک بازار تایر ایران تبدیل شده و بتواند گوی رقابت را از بسیاری از شرکت‌های تایرسازی ربوده، نام و جایگاه خود را در بین برند های برتر صنعت لاستیک ایران وخاور میانه تثبیت و پایدار نماید.روند رو به رشد رقابت جهانی، شرکت تولیدی ایران تایر را برآن داشت که با شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در صنعت تایرسازی، تلاش نماید تا برنامه های توسعه زیر را اجرا نماید:

  •  انتقال تکنولوژی طراحی و ساخت تایر رادیال از یکی از برترین تولید کنندگان اروپایی و بومی سازی آن
  •  نوسازی ماشین آلات تولیدی همانند پرس های پخت سگمنتال، ربات های تایر سازی و...
  •  افزایش تولید و تاسیس کارخانه دوم
  • تنوع بخشی به سبد تولید محصولات رادیال سواری و ارتقای سطح کیفی محصولات
  • بازنگری طراحی و ارتقای تایر کشاورزی
  • توسعه رادیال گرایی و عرضه محصولات با طول عمر بالا(شاخص فرسایش تا 460) ، نرمی و فرمان پذیری عالی

این اقدام ها علاوه بر افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه نام تجاری  سبب شده است تا  یکی از جذاب ترین سبد های تایر در کشور ، توسط ایران تایر عرضه شده عرضه نماید. این امر تضمین کننده رشد شرکت و نمایندگان آن ، تامین نیازهای آتی بازار در سال های آتی خواهد شد .
تکنولوژی :شرکت تولیدی ایران تایر کار خود را  با جذب تکنولوژی اولیه از جنرال تایر آمریکا برای تولید تایرهای سواری، تجاری، کامیونی و اتوبوسی، کشاورزی و راه سازی آغاز نمود . در سال های اخیر این شرکت با جذب تکنولوژی از شرکت ماتادور اقدام به عرضه نسل جدید محصولات رادیال سواری، شاسی بلند، ون و رادیال تجاری نموده و توانسته است  به یکی از تامین کنندگان استراتژیک بازار تایر ایران تبدیل شود. 

با اخذ این تکنولوژی و نوسازی تجهیزات تولید و استفاده از تجهیزات رباتیک، محصولات ایران تایر از جمله معدود محصولات دارای ایمارک در ایران بوده و از نظر نرمی و مقاومت سایشی یکی از بهترین محصولات در بازار ایران می باشند.  همچنین ایران تایر با به روز آوری محصولات زراعی، راهسازی ، تجاری بایاس و کامیونی و اتوبوسی بایاس توانسته است جایگاه اول را در این گروه محصولات بدست آورده و در بازارنام تجاری خود را مطرح نماید . 
با حمایت سرمایه گذارانی همانند شرکت انرژی گستر سینا، سرمایه گذاری ملی ایران  و سایر سرمایه گذاران ، این شرکت برنامه توسعه خود را تدوین نموده و در قالب پروژه تاسیس کارخانه دوم خود در شهر سمنان قصد دارد تا جایگاه خود را ارتقاء داده و به یکی 3 شرگت برتر تولید کننده تایردر کشور تبدیل گردد.

در حال حاضر محصولات ایران تایر در تمام کشور و در بیش از 430 نمایندگی و بیش از 100 مرکز خدمات پس از فروش توزیع شده و به هم میهنان گرامی عرضه میگردد. همچنین محصولات ایران تایر در خطوط تولید خودرو سازانی همانند ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو، زامیاد ، تراکتور سازی ایران، تراکتور سازی ارومیه و سایر خودروسازان در سال های  اخیر عرضه شده است. همچنین 12% سهم تولید تایر کشوربه این شرکت تعلق دارد. به زودی و همزمان با تاسیس کارخنه دوم ایران تایر ، این سهم به بیش از 30 درصد خواهد رسید.

ایران تایر محصولات جدید خود را به کشورهای ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق ، کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس، آفریقا عرضه نموده وبه زودی وارد بازار اروپای شرقی خواهد گردید .

خط مشی شرکت تولیدی ایران تایر

شرکت تولیدی ایران تایر، طراح و سازنده انواع تایر خودرو و نوار ( فلاپ) با بیش از پنجاه و چهار سال سابقه تولید در صنعت لاستیک کشور با اطمینان از مشارکت جمعی از کارکنان، در چارچوب الزامات قانونی مرتبط با کیفیت، محیط زیست و ایمنی و بهداشت حرفه ایی و با توجه به نیازمندی های ذینفان خود ، موارد زیر را تعهد می نماید :

-         بهبود مداوم کیفیت محصولات شرکت در راستای توسعه بازار

-         عرضه به موقع محصولات با قیمت های مناسب

-         مصرف بهینه مواد و انرژی، کاهش ضایعات با رویکرد ضایعات صفر و پیشگیری ازآلودگی های زیست محیطی

-         کنترل و کاهش سرو صدا و آلاینده های محیط کار و پیشگیری از مصدومیتها و بیماریهای ناشی از کار

     به منظور تحقق موارد فوق الذکر این شرکت سیستم های مدیریت کیفیت، زیست محیطی و ایمنی ـ بهداشتی خود را بر اساس استانداردهای بین المللی

 ISO4001 : 2015  ، IATF16949:2016   ، ISO9001:2015  وISO45001: 2018  طراحی واجرا نموده است و تأمین الزامات و بهبود مسترم عملکرد و اثربخشی آنها را تحت نظر دارد. این خط مشی و اهداف شرکت که در چارچوب آن تهیه گردیده است از نظر کفایت و تناسب با نیازمندیهای بازار ، شرکت و کارکنان تحت بازنگری مدیریت قرار می گیرد .

 همچنین سازمان تعهد می نماید که مسئولت سازمانی خود را در ارتباط با انجام فعالیت های ضد ارتشا ، رعایت اصوال رفتاری کارکنان و همچنین اصول اخلاقی افشاگری را رعایت نماید. بدیهی است دستیابی به اهداف فوق نیامند رهبری توانمند و مشارکت مستمر تمامـی کارکنان می باشد ، لذا اینجانب و تمامی همکاران ، در خصوص تحقق اهداف سازمانی خود را متعهد دانسته و با بکارگیری حداکثر توان و احساس مسئولیت در راستای بهرمندی از رضایتمندی و وفاداری تمامی ذینفعان تلاش خواهیم نمود . 

سیستم های مدیریتی:

شرکت تولیدی ایران تایر جز اولین شرکتهای  دارنده گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت می باشد این شرکت در سال 1376 اولین گواهینامه سیستمی خود را با عنوان ISO9001:1994 اخذ نمود. این استاندارد، کنترل فرآیندهای تولیدی، کنترل فرآیندهای کسب و کار ، کیفیت محصول و خدمات سازمان را مد نظر دارد. هدف استاندارد این است که شرکتها در سراسر جهان با مجموعه ای از قوانین یا الزاماتی که در سطح جهان پذیرفته شده است هماهنگ شوند و در نهایت باعث ارزش افزوده گردد.

این استاندارد در طول زمان در راستای کامل تر شدن و کاربردی تر شدن دچار تغییراتی گردید. ویرایش های آن به ترتیب در سال های 2000 ،2008 و 2015 انجام شد. تغییرات مهم رخ داده در این سالها مربوط به رویکردهای فرآیندی، تفکر مبتنی بر ریسک ، پاسخگویی مدیریت ارشد در قبال سیستم ، برنامه ریزی استراتژیک ، برآورده کردن انتظارات طرف های ذینفع و ... می باشد. شرکت تولیدی ایران تایر نیز آخرین  ویرایش ISO9001:2015 را در سال 1396 پیاده سازی و گواهینامه آن را اخذ نمود.

با توجه به الزامات خاص خودروسازان و همچنین الزام پیاده سازی استاندارد  16949ISOTS برای فروش تایر به خودروسازان این شرکت در سال 1382 اقدام به پیاده سازی این استاندارد نمود و گواهینامه مربوطه اخذ گردید. در این استاندارد الزامات خاص مشتریان و جلب رضایت آنها مد نظر است و همچنین بر استفاده از تکنیکهای مهندسی مانند FMEA,MSA , SPC و ایمنی محصول تاکید گردیده است. این استاندارد نیز در سال های 2009 و2016 ویرایش شد و در آخرین ویرایش تحت عنوان 16949:2016 IATF مطرح گردید. شرکت ایران تایر نیز جز اولین شرکتها در ارتباط با پیاده سازی این استاندارد می باشد و آخرین ویرایش آن در سال 1397 پیاده سازی و گواهینامه اخذ گردید.

شرکت تولیدی ایران تایر در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده های شرکت به محیط اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت زیست محیطی با عنوان 14001 ISO در سال 1379 نمود. این استاندارد بر شناسایی جنبه های زیست محیطی و کنترل آنها و همچنین رعایت قوانین ملی و بین المللی زیست محیطی تاکید دارد. این استاندارد نیز در سالهای 2004 و 2015 بروز گردید. تغییرات مهم 14001 ISO بیشتر در ارتباط با تفکر مبتنی بر ریسک، پاسخگویی مدیریت ارشد در قبال سیستم، برآورده کردن انتظارات ذینفعان و  برنامه ریزی های استراتژیک می باشد.

شرکت ایران تایر جهت حفظ سلامتی و بهداشت کارکنان و همچنین ایمن نمودن مشاغل خود اقدام به پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت با عنوان  18001OHSAS  در سال 1379 نمود. در این استاندارد شناسایی خطرات و ریسکهای مهم همچنین رعایت قوانین ملی و بین المللی ایمنی بهداشتی مد نظر می باشد. این استاندارد در سالهای 2007 و 2018 ویرایش گردید که در آخرین ویرایش آن به استاندارد 45001:2018 ISO تغییر نام داد. شرکت ایران تایر نیز در سال 1398 این استاندارد را پیاده سازی و گواهینامه مربوطه را اخذ نمود. در حال حاضر شرکت با کنترل بیماریها، حوادث ، رعایت نکات بهداشتی ، کنترل ریسکها و خطرات و همچنین رعایت قوانین این استاندارد را رعایت می کند.

لازم به ذکر است در این سالها شرکت ایران تایر جهت اخذ گواهینامه از معتبرترین شرکتهای دنیا اقدام نموده است شرکتهایی مانند DNV (نروژ) ، TUV NORD (آلمان) و DQS (آلمان).

در سال 1396 شرکت تولیدی ایران تایر اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی بر اساس استاندارد   26000:2010ISO نمود. این استاندارد بر اساس مسئولیت جامعه و محیط پیرامون آن بنا شده است و این مسئولیت می تواند گسترده باشد. امروزه بسیاری از سازمانها بخشی از درآمد خود را صرف امور عام المنفعه می کند شرکت نیز در این مورد فعالیتهای زیادی داشته است.

 
 
 
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما