اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون صنایع و معادن

مسئولین دقت نمی کنند که حتی تصمیمات فرهنگی بر اقتصاد تاثیرگذار است

اقتصاد 100-عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: در کشور هر اتفاق سیاسی ،اقتصادی، فرهنگی واجتماعی بر بازار تاثیر گذار است لذا عزیزان مسئول ، به دنبال تنش زدایی نه تنش زایی باشند.

مسئولین دقت نمی کنند که حتی تصمیمات فرهنگی بر اقتصاد تاثیرگذار است

 

مصطفی پوردهقان نماینده اردکان در خصوص واکنش بازاربه تحولات سیاسی وافزایش نرخ ارز وسقوط بازار بورس افزود:در اقتصاد هر کالا دو سوی عرضه وتقاضا دارد و هر کدام رفتارهای عقلایی از خود نشان می دهند.در کشور ما مسئولین و کسانی که تریبون دارند دقت نمی کنند که حتی تصمیمات فرهنگی بر عرصه اقتصاد تاثیر گذار است.

نماینده اردکان تصریح کرد:اگر کسی تاثیر مردم بر تلاطم های بازار را مقصر جلوه دهد اشتباه کرده چون جامعه بر اساس داده های موجود در مباحث سیاسی فرهنگی ،اقتصادی،سیاسی و امنیتی تحلیل و تصمیم می گیرد، لذا هنر مسئولین ایجاد ثبات در کشور است و این مساله به دست مقامات ارشد و رئیس جمهور امکان پذیر است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوازدهم تاکید کرد:دولت باید تصمیمات اقتصادی با ثبات بگیرد و روزبه روز بخش نامه ندهد تا سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی بدانند با وجود قوانین بلند مدت می توانند امکان حضور در بازار را داشته باشند.

وی تصمیمات تنش زای مسئولین را منجر به برهم ریختگی بازار دانست و تصریح کرد:دراتفاق تلخی که برای شهید هنیه رخ داد شاهد بودیم که بازار کشور به این ترور واکنش نشان داد چون برخی تحلیل گران ادعا کردند اگر جنگی اتفاق بیافتد کمبودهایی ایجاد می شود، اما در این مدت شاهد بودیم که بسیاری از مقامات کشور در چنین مقطعی وارد سخنان تنش زا نشدند تا دومینویی صورت نگیرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما