تجربه خرید تلخ با کالابرگ از دیجی کالا + همه چیز صفر شد!!
اقتصاد ۱۰۰ - خرید با کالابرگ از پلتفرم دیجی کالا ناقص بوده و به دلیل وجود باگ و عدم نمایش میزان اعتبار کالابرگی حین خرید آیتمها، کاربر دچار ابهام شده و بعد از وارد کردن کد احراز از طریق اپلیکیشن «شما» قادر به دیدن میزان تخفیف تعلق گرفته بابت کالابرگ است.
به گزارش خبرنگار اقتصاد ۱۰۰، به دلیل نمایش دیرهنگام میزان تخفیف، کاربر در صورت عدم ادامه سفارش گذاری، دچار مشکل شده و پول از اعتبار کالابرگ کاربر کم شده و این در حالی است که کاربر خریدی هم انجام نداده است.
گفته میشود ریز تراکنشهای انجام شده توسط وزارت رفاه به فروشندگان اعلام نمیشود و پول کاربران یکجا به حساب مثلا دیجی کالا واریز میشود.
پول کسر شده از اعتبار کاربر به حساب دیجی کالا رفته، در حالی که کاربر خریدی انجام نداده است.
پیگیریهای ما از بخش پاسخگویی دیجی کالا و قسمت بازگشت وجه به نتیجه نرسید، چراکه اوپراتور دیجی کالا میگوید سفارشی انجام نشده تا پیگیری کنند. اما پول از اعتبار کالابرگ کاربر رفته و مفقود شده است.
فایل صوتی را گوش کنید تا شما دچار تجربه تلخ مشابه نشوید.
انتهای پیام
ارسال نظر