آغاز فروش اقساطی بهمن دیزل + 60 درصد قیمت کارخانه و اقساط 12 ماهه

اقتصاد 100- گزارش کردن بهمن اخبار طبق بخشنامه اخیر بهمن طرح فروش کامیون فورس دیزل 6 تن 12 درب بهمن در ماه اجرا می شود و خریداران می توانند محصولات این طرح را به صورت نقدی و اعتباری خریداری کنند.

آغاز فروش اقساطی بهمن دیزل + 60 درصد قیمت کارخانه و اقساط 12 ماهه

طرح فروش اقساطی نیرو از چه زمانی شروع می شود؟

طبق این طرح فروش از ساعت 11 روز سه شنبه سوم شرکت بهمن دیزل تا ساعت 16:00 روز شنبه 21 بهمن ایجاد خواهد شد و متقاضیان می توانند به نمایندگی های درج شده در وب سایت رسمی گروه مراجعه کنند بهمن روند خرید را ادامه دهید

موعد تحویل خودروهای این طرح با کاربر هفته سوم می باشد اسفند می شود 1402 و محصولاتی که با پرداخت شش و دوازده ماه یک سال بیمه بدنه دارند. کاربری های موجود در این طرح چوبی، فلزی، سقف فلزی و میله فلزی می باشد اما با توجه به قوانین حاکم بر این طرح فروش، امکان تغییر کاربری وجود ندارد.

روش های فروش اقساطی چیست؟

تمامی محصولات ارائه شده در این طرح به صورت اقساط سه، شش و دوازده ماهه قابل پرداخت بوده و تنها شصت درصد مبلغ محصول باید به عنوان پیش پرداخت واریز شود.

بر این اساس پیش پرداخت برای خرید اقساطی کامیون فروس 6 تن (کابین خواب بدون کاربر) حدود یک میلیارد و 26 میلیون تومان و پیش پرداخت کامیون 6 تن فورس کابین خواب دار حدودا خواهد بود. یک میلیارد و 113 میلیون تومان و در نهایت نیروی پیش پرداخت 12 تن نیز حدود یک میلیارد و 379 میلیون تومان اعلام شده است.

جزئیات اقساطی این طرح فروش طبق جدول زیر خواهد بود.

بهمن دیزل جزئیات طرح فروش قسطی خود را اعلام کرد /فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

شرایط و ضوابط چک پرداخت اقساطی چیست؟

استفاده از چک های طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور این نوع چک ها برای متقاضی الزامی است و بر ثبت آن در سامانه صیاد تاکید می شود. همچنین ممنوعیت دارندگان چک برگشتی که باطل نشده اند از صدور چک جدید و عدم ثبت نام در سامانه صیاد از دیگر مواردی است که در این بخشنامه مورد تاکید قرار گرفته است. همچنین متقاضیان نباید چک های تحویل یا تحویل نشده را به شرکت برگردانند بهمن گازوئیل داشته باشید

وضعیت سند این خودروها چگونه است؟

اسناد و شناسنامه وسایل نقلیه منتقل شده به نام خریدار و در رهن شرکت بهمن گازوئیل خواهد بود و هزینه رهن خودرو پس از پایان پرداخت کلیه وجوه خودرو به عهده متقاضیان می باشد و هریدر موظف است تا پایان اقساط و در صورت خریدار نسبت به خرید بیمه بدنه اضافی با هزینه شخصی اقدام نماید. در پایان مدت اقساط معوقه می باشد همچنان ملزم به بیمه بدنه به نفع شرکت می باشد و عواقب ناشی از عدم صدور بیمه نامه بر عهده خریدار می باشد و شرکت هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد. توجه.

فورس 12 تن چه ویژگی هایی دارد؟

کامیون فورس F210 با موتور 4500 سی سی کامینز یک وسیله نقلیه تجاری ایمن، مدرن و راحت است.

فورس 12 تن به دلیل استفاده از فناوری های روز خودرویی قابل اعتماد خواهد بود، به عنوان مثال ترمز به عنوان مهم ترین ابزار ایمنی در فورس 12 تن از پیشرفته ترین روش ها استفاده می کند و نسبت به سایر رقبای داخلی برتری دارد. ترمزهای دیسکی این خودروی تجاری با کمک سیستم های کنترل الکتریکی EBS و سیستم ضد لغزش ASR به همراه سیستم ترمز هوشمند اضطراری AEBS و سیستم کنترل پایداری ESC کیفیت عملکرد ترمز را نسبت به محصولات مشابه در بازار ایران به طرز محسوسی بهبود بخشیده است. .

F210 تجاری یک وسیله نقلیه تجاری مدرن است زیرا از فناوری های مدرن برای راحتی راننده استفاده می کند. جلو آمپر TFT، صندلی بادی قابل تنظیم در 6 جهت و کابین بزرگ و ارگونومیک، نیروی 12 تنی آن را در رده خودروهای تجاری قرار می دهد.

فورس 12 تن را باید خودرویی راحت در نظر گرفت زیرا با طراحی چند رسانه ای به روز، آینه های برقی گرم شونده و تهویه مطبوع، محیط کاری با کیفیتی را برای رانندگان تجاری ایجاد می کند.

همچنین برخی از امکانات مانند جک بالابر برقی، قطع کننده باتری، تنظیم گاز در محل، تخلیه سوخت این محصول را در زمره محصولات رده بالا قرار داده است.

ویژگی های Force 6 Ton بهمن دیزل چیست؟

بهمن دیزل جزئیات طرح فروش قسطی خود را اعلام کرد /فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

بهمن دیزل جزئیات طرح فروش قسطی خود را اعلام کرد /فورس ۶ و ۱۲ تن به صورت قسطی به فروش می‌رسد

Force 6T دارای یک موتور چهار سیلندر خطی با سوپاپ بالا CUMMINS با تزریق مستقیم است. این کامیون از جعبه دنده 6 سرعته دستی استفاده می کند. از نظر فن آوری ترمز، این کامیون از ترمزهای جلو و عقب فنجانی پنوماتیک استفاده می کند. اما با اضافه شدن فناوری کنترل تعادل الکترونیکی، این کامیون در محیط های لغزنده عملکرد خوبی دارد.
به روز بودن کابین فورس 6 تن از دیگر ویژگی های مثبت این کامیون است که آن را از رقبای خود در کشور پیشی گرفته است. تجهیز Force به چند رسانه ای (رادیو، روتر، بلوتوث، USB، SD) و همچنین قرار دادن کنترلر مالتی مدیا بر روی فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

همچنین علاوه بر چند رسانه ای، کامیون فورس 6 تن بهمن دیزل به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر محیط کار، شرایط مساعدی را برای استراحت راننده فراهم می کند. از این رو صندلی های این کامیون به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به تخت تبدیل شوند و فضای مناسبی را برای استراحت کاربر فراهم کنند.

منبع:ریمینو



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما