شیبا اینو کم آورد / صفرهای SHIB دوباره زیاد شد

اقتصاد 100-پس از محبوبیت و موفقیت دوج کوین، توکن‌های زیادی برای قدم گذاشتن در این راه به وجود آمدند که شیبا اینو یکی از این توکن‌ها بود و توانست محبوبیت زیادی را در بین کاربران ارزهای دیجیتال به دست آورد.

شیبا اینو کم آورد / صفرهای SHIB دوباره زیاد شد

« شیبا اینو » (Shiba Inu) این روزها به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود، اما این لقبی است که خود سازنده‌ی این توکن به آن داده است. در آگوست سال ۲۰۲۰ شخصی ناشناس با نام «رایوشی» (Ryoshi) شیبا اینو را با عنون «قاتل دوج کوین» معرفی کرد. در آن زمان قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۱۹۲۳ دلار بود که در زمان نگارش این مقاله به بازده ۱.۹۷۰.۵۷ درصد رسیده است. به گفته‌ سازندگان ناشناس این توکن، شیبا اینو در حال آزمایش ساخت جامعه‌ خودجوش غیرمتمرکز است. شیبا اینو توکنی بر بستر ERC-۲۰ است و بلاک چین مخصوص به خود را ندارد.

براساس اظهارات وبسایت شیبا اینو، این توکن اولین ارز دیجیتالی است که بر روی بستر مبادلات غیرمتمرکز «شیبا سوآپ» (ShibaSwap) ایجاد شده است.

یکی از عوامل محبوبیت این توکن توییت ایلان ماسک تاجر بزرگ و صاحب کمپانی خودروسازی تسلا بود‌ که اعلام کرد:‌ «دوست دارد سگ شیبا داشته و بازار ارزهای دیجیتال را با رشد ۳۰۰ درصدی همراه کند.» دیگر عامل محبوبیت توکن شیبا اینو اهدای ۵۰ تریلیون توکن شیبا توسط ویتالیک بوترین خالق اتریوم به صندوق امداد دیجیتالی هند بود که برای مبارزه با کووید-۱۹ کمک جمع می‌کرد. این کار ویتالیک بوترین باعث رسانه‌ای شدن این موضوع و محبوبیت این ارز دیجیتال در بین کاربران شد.

نکته: کوین و توکن تفاوت‌هایی دارند، به این صورت که کوین‌ها بلاک چین‌های مخصوص به خود را دارند و به عنوان یک ارز دیجیتال مستقل شناخته می‌شوند، اما توکن‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که برروی بلاک چین سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا غیره فعالیت می‌کنند.

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال، گاوهای خود را ناامید کرد و یک صفر دیگر به قیمت آن اضافه شد. در حال حاضر SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۷ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افت ۳.۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

شیبا اینو در اوایل دیروز بالای ۰.۰۰۰۰۱ دلار قیمت داشت، اما با سقوط تقریباً ۱۰ درصدی بیت‌کوین که ناشی از پایان هیجانات پیرامون تأیید صندوق‌‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در آمریکا بود، خرس‌ها وارد بازار شدند. در نتیجه، توکن SHIB از بالاترین سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۳ دلار سقوط کرد.

در طی این کاهش، شیبا یک بار دیگر به زیر سطح حمایتی مهم میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۰۹۸۳ دلار رسید. اگر SHIB موفق به بازپس‌گیری این سطح قیمتی شود، ممکن است گاوهای بار دیگر به بازار بیایند و سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۵ دلار را مجدداً آزمایش کنند که احتمالاً منجر به رسیدن شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار می‌‌گردد.

در مقابل، به نظر می‌رسد سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۵ دلار، یک سطح حمایتی قابل توجه برای SHIB باشد. در واقع، شیبا اینو دو بار در ژانویه تلاش کرد این سطح را بشکند، اما در انجام آن ناتوان بود. اگر این سطح حمایتی شکسته شود، SHIB ممکن است به سطح ۰.۰۰۰۰۸۳۹ دلار برسد و روی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار بگیرد.

در همین حال، نهنگ‌های SHIB از خواب بیدار شده‌اند. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۱۱.۶۹ درصدی را تجربه کرده است. حجم کل تراکنش‌های بزرگ که به تراکنش‌هایی با ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار گفته می‌شود، به ۷.۱۲ تریلیون SHIB، معادل ۷۲.۱۶ میلیون دلار رسید.

به عبارتی ساده، چنین جهش‌هایی در فعالیت‌های معاملاتی بزرگ معمولاً نشان‌دهنده دخالت شدید نهنگ‌ها در بازار است که می‌تواند منجر به تغییرات قیمتی شود.

منبع:گسترش نیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما