آیا قیمت بیت کوین در 2 هفته آینده کاهش می یابد؟

اقتصاد 100- به گفته شرکت خدمات Crypto Matrixport ، تأیید بیت کوین ETF می تواند از سرمایه گذاران با بازاریابی بهره ببرد و در این سناریو ، خطر سقوط قیمت کم است. همچنین این احتمال وجود دارد که محدوده 36،000-38،000 دلار دوباره آزمایش شود.

آیا قیمت بیت کوین در 2 هفته آینده کاهش می یابد؟

شرکت Matrixport در هشدار خود پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در دو هفته آینده 7 درصد کاهش می یابد. این شرکت می گوید:یکی از سیگنال های تجاری آن “برای اولین بار از اوت 2023 (مرداد 1402) کاهش یافته است.

به گفته والکس ، این چشم انداز نگران کننده از ماتریسپورت به دنبال اظهارات قبلی تحلیلگران این شرکت به وجود آمد. تحلیلگران پیش از این پیش بینی کرده بودند که کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه ژانویه تمام وجوه مبادله ای بیت کوین (ETFS) را ممنوع می کند.

Matrixport نسبت به کاهش قیمت بیت کوین هشدار داد

شرکت مدیریت ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور در یک پست وبلاگی در 8 ژانویه (18) گفت. دی) گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین کاهش یابد. Matrixport همچنین خاطرنشان کرد که تلاش فعلی بیت کوین برای شکستن بالاتر از سطوح خود ممکن است ادامه پیدا نکند.

در همین حال ، ماتریسپورت ابراز نگرانی در مورد اعتقاد عمومی مبنی بر اینکه SEC تا 10 ژانویه (20) بیت کوین ETF را ممنوع خواهد کرد. دی) تایید شد، مطرح شد.

این شرکت در مقاله خود گفت که سرمایه گذاران هوشمند می توانند از تاییدیه ETF برای استخراج سود خود از بازار استفاده کنند. Matrixport اضافه کرد که اگرچه تحرکات اخیر بازار اهرم بیش از حد را حذف کرده است، پتانسیل نزولی برای بیت کوین زیاد نیست. با این حال، این شرکت در تحلیل بازار خود خاطرنشان می کند که محدوده قیمت 36000 تا 38000 دلار را می توان مجدداً آزمایش کرد.

در این گزارش ذکر شده است که میزان بودجه بیت کوین در مبادلات رمزنگاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در ژانویه از 1.66 ٪ به 4.7 ٪ افزایش یافته است. Matrixport این را به‌عنوان سیگنالی می‌بیند که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار از نظر ارزش بازار می‌تواند از نظر فنی آسیب‌پذیر باشد. این شرکت خاطرنشان کرد که افزایش سریع نرخ تامین مالی در ابتدای سال 2024 پایدار تلقی نمی شود.

منبع:ریمینو

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما