ثبت نام وام 300 میلیونی بانک رفاه برای همه / بدون ضامن و بدون وثیقه بگیرید !

اقتصاد 100- بانک رفاه و بانک شهر می خواهند وام بدون ضامن 300 تا 750 میلیون تومانی را می خواهند پرداخت کنند. در ادامه شرایط این وام را می توانید خوانید.

ثبت نام وام 300 میلیونی بانک رفاه برای همه / بدون ضامن و بدون وثیقه بگیرید !

وام بدون ضامن نوعی تسهیلات بانکی است که در شرایط استثنایی به متقاضیان دریافت وام بدون ضامن ارائه می شود. درصد بازپرداخت و سود وام بدون ضامن بسته به بانک متفاوت است. جزئیات نحوه پرداخت وام بدون ضامن با شرایط جدید را در مطلب زیر می خوانیم.

شرایط اخذ وام بدون ضامن از بانک رفاه 300 میلیونی

بانک رفاه برای رفع کمبود نقدینگی در بین مشتریان حقیقی و حقوقی، طرح تسهیلاتی ایجاد کرده است. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

بانک رفاه برای افق طرح وام با کارمزد 4 درصد ایجاد کرده است. متقاضیان این تسهیلات ملزم به افتتاح حساب وام هستند. ضمناً این افراد باید حداقل 20 میلیون تومان در کارنامه خود حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه نگه دارند. متقاضیان حقیقی و حقوقی این تسهیلات می توانند حداقل ظرف مدت شش ماه یا حداکثر 60 ماه نسبت به بازپرداخت تسهیلات مذکور اقدام کنند. ضمنا افرادی که می خواهند این وام را دریافت کنند باید علاوه بر وام کار، ضامن رسمی نیز داشته باشند.

در صورت درخواست فردی برای این سقف اعتبار، مبلغ هر قسط با در نظر گرفتن نرخ کارمزد و حداکثر مدت اقساط، 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود وام 36 میلیون تومان و جمع وام و سود آن 336 میلیون تومان است.

این تسهیلات در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می شود. لازم به ذکر است بر اساس این طرح امکان انتقال میانگین حساب بلااستفاده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک و همچنین کارکنان موسسات حقوقی دارای مشاغل خرد و دانش بنیان وجود دارد.

افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید تا پایان اسفندماه امسال با ذکر مشخصات اقدام کنند یکی در شعب بانک رفاه کارکاران حساب باز کنید و میانگین بگیرید.

500 میلیون ریال وام بدون وثیقه از بانک شهر دریافت کنید

بانک شهر به متقاضیان وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی با سود 18 درصد ارائه می دهد. سقف این تسهیلات برای کارکنان بانک شهر تا سقف 100 میلیون تومان قابل افزایش است.

به گزارش بانک اول، افرادی که دارای سپرده کوتاه مدت، جاری یا وام نزد بانک شهر هستند می توانند برای دریافت وام 50 میلیونی بدون ضامن اقدام کنند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات اعتبار سنجی است. افرادی که قصد دریافت این وام را دارند نباید در سیستم بانکی بدهی و چک نقدی داشته باشند. متقاضیان در صورت احراز شرایط فوق و دریافت وام می توانند ظرف مدت 36 ماه نسبت به بازپرداخت اقساط این تسهیلات اقدام کنند.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت مبلغ یک میلیون و 935 هزار و 486 تومان است. سود کل تسهیلات 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است. مبلغ وام و سود آن 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است.

بانک شهر در سال 1387 پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و همچنین با تصویب و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور افتتاح شد. با گذشت دو سال از آغاز به کار، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم، سرمایه این مجموعه را به 400 میلیارد تومان رساندند.

شهرداری های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و تعاونی تولید و فروش کارکنان شهرداری تهران سهامداران اصلی و مرکزی این بانک هستند.

افزایش 60 درصدی وام بدون ضامن ازدواج

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی در توییتی به حمایت شورای انقلاب از جوانان اشاره کرد.

سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی در توییتی نوشت:

وعده محقق شد!

با همکارانم در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

با توجه به دغدغه مجلس انقلاب برای جوانان، در صحن علنی مقرر شد وام ازدواج جوانان در سال آینده 60 درصد افزایش یابد.

او همچنین نوشت:

سازمان برنامه و بودجه مانند سال گذشته گزینه تسهیل ازدواج و فرزندآوری را از لایحه بودجه حذف و اختیارات آن را به شورای پول و اعتبار واگذار کرده است.

در کمیسیون تلفیق با تصویب وام ازدواج پسران زیر 25 سال و دختران زیر 23 سال 350 میلیون تومان و 300 میلیون برای سایر متقاضیان از جوانان حمایت می کنیم.

منبع:ریمینو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
  • فقیر بدون چک ارسالی در

    باسلام واحترام بزرگواران خواهشاحداقل به شعوروفهم فقیران بدون چک توهین نکنید وقتی تبلیغ میکنی بدون چک منم اعتمادمیکنم میام ومیام میبینم هم چک میخواهی هم ضامن کارمند داداش ایرانی جماعت عاشق فریب خوردن

نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما