پیش بینی حساس از قیمت خودرو در ماه های آینده

اقتصاد 100- دبیر انجمن خودروسازان در ارتباط با افزایش قیمت کارخانه خودروها اظهار داشته است که شورای رقابت، علیرغم وعده‌های فراوان در خصوص تغییر نرخ، هنوز به اجرای این تغییرات نپرداخته است. او اعلام کرده که در ۸ ماهه سال جاری، در حوزه‌های مختلف خودروسازی، افزایش تولید به نسبت‌های مختلفی را شاهد بوده‌ایم. این افزایش در حوزه‌های سواری، وانت، ون، کامیون و کشنده اتفاق افتاده است، اما تولیدات منفی در مینی‌بوس و اتوبوس گزارش شده است.

پیش بینی حساس از قیمت خودرو در ماه های آینده

برنامه افزایش تولید شرکت‌های خودروساز تا پایان سال به شرط تامین ارز و همکاری با بانک مرکزی و وزارت صمت همچنان در دستور کار قرار دارد. این موضوع نشان از تصمیم‌گیری دولت برای تامین ارز و واردات خودرو دارد.

مهدی ضیغمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت، نیز تصریح کرده که تصمیم دولت برای تامین ارز واردات خودرو پابرجاست. او تاکید کرد که مسیر دولت در این زمینه تغییر نکرده و نیاز است که برای واردات خودرو، ارز در بودجه پیش‌بینی شود.

داوود منظور، در ارتباط با موضوع واردات خودروها، با اشاره به تخمین‌هایی در مورد حجم واردات آینده، بیان کرده است که به نظر وی، به‌صرفه نیست که منابع ارزی کشور به واردات خودرو اختصاص یابد، زیرا داخل کشور ظرفیت تولید کافی وجود دارد.

با توجه به اخبار متناقض و نظرات متفاوت مقامات مختلف، مصرف‌کنندگان و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با صنعت خودرو در انتظار ماندند و با اطلاعات آتی در مورد تغییرات قیمت خودروها آشنا خواهند شد.

در حال حاضر، لازم است صبر کنیم و ببینیم آیا با اطلاعات این روزها، قیمت خودروها در آینده کاهش می‌یابد یا خیر.

منبع:ایونا

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما