تحلیل و پیش بینی قیمت بونک / آینده میم کوین محبوب سولانا چه می شود؟

اقتصاد 100- توکن بونک با نام اختصاری (BONK)، یکی از میم کوین هایی (Memecoin) است که در 25 دسامبر 2022 راه اندازی شد و به میم کوین سولانا مشهور است. BONK مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) از نژاد سگ الهام گرفته شده است که به عنوان قاتل شیبا اینو نیز شناخته می شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت بونک / آینده میم کوین محبوب سولانا چه می شود؟

بونک مانند دوج کوین و شیبا، یک میم کوینی است که از الگوهای رفتاری اینترنتی، جوک‌ها و طنزهای موجود الهام گرفته شده است. درواقع، بونک دقیقاً شبیه به DOGE و SHIB دارای لوگویی با تصویر سگ بامزه است؛ اما از چندین جهت با آن‌ها تفاوت دارد.

    شبکه اصلی BONK، سولانا نام دارد. Solana که از همان زمان راه‌اندازی به عنوان «قاتل اتریوم» شناخته می‌شود، پلتفرم بلاک چین سریع، مقیاس‌پذیر و کم‌هزینه‌ای است که از قراردادهای هوشمند و بیش از ۴۰۰ برنامه غیرمتمرکز در شبکه خود پشتیبانی می‌کند.​

    BONK با یک ایردراپ عظیم در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ به عنوان هدیه کریسمس به جامعه سولانا معرفی شد. ۵۰ درصد از کل عرضه ۱۰۰ تریلیون کوین بونک، بین کاربران سولانا توزیع شد که به‌نوعی به توسعه و رشد شبکه اصلی بونک کمک کردند. کاربران شامل هنرمندان، تولیدکنندگان، توسعه‌دهندگان، کلکسیونرهای NFT و اعضای فعال جامعه بود. جالب است بدانید که ایردراپ به صورت تصادفی و ناشناس و بدون هیچ‌گونه اطلاعیه یا بازاریابی قبلی انجام شد.

    BONK با اکوسیستم Solana ادغام می‌شود. وایت پیپر BONK، جاه‌طلبی آن را برای تبدیل‌شدن به «کوین جامعه سولانا» که در بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌شود، ترسیم می‌کند. هدف این پروژه به چالش کشیدن تسلط «توکن‌های VC درنده» با توانمندسازی جامعه گسترده‌تر سولاناست. این موضوع در رویکرد آن به ایردراپ کردن ۵۰ درصد کل عرضه مشهود است.

قیمت بانک (BONK)، سومین میم‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار و یکی از محبوب‌ترین توکن‌های اکوسیستم سولانا (SOL)، در بحبوحه فشار فروش در بازار در روز سه‌شنبه، نزدیک به ۱۰ درصد کاهش یافت.

بر اساس داده‌های بازار، این میم‌کوین نسبت به اواسط دسامبر ۲۰۲۳ که با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار معامله می‌شد، بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۶ دلار معامله می‌شود.

با این وجود، این رقم در مقایسه با کمترین قیمت این رمزارز در اکتبر در زیر ۰.۰۰۰۰۰۰۲ دلار، همچنان حدود ۷۵ برابر بیشتر است.

bonk-price-prediction-as-bonk-dumps-10-can-it-bounce-at-key

حال، این سوال برای معامله‌گران پیش آمده که آیا بانک می‌تواند قیمت خود را بالاتر از محدوده حمایتی ۰.۰۰۰۰۱۲۵ دلار حفظ کند یا خیر.

اکثر تحلیلگران بر این امر اتفاق نظر دارند که روند صعودی گسترده بازار رمزارزها هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد که به BONK شانس زیادی برای بازگشت قیمت می‌دهد.

به یاد بیاورید که در سال ۲۰۲۱، ارزش بازار میم‌کوین‌هایی همچون دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ده‌ها میلیارد دلار رسید. اگر روند صعودی بازار کریپتو این بار هم برای میم‌کوین‌ها قابل‌توجه باشد، بازار کنونی ۸۲۰ میلیون دلاری بانک نشان‌دهنده ارزش مطلوب و معقول آن برای سرمایه‌گذاری، در جهت کسب سود ۱۰ برابری و حتی بیشتر است.

بر طبق داده‌های آنچین، اخیرا روند تراکنش‌ها به سردی گراییده است. با این حال، تعداد کاربران همچنان درحال افزایش بوده و در حدود ۱۱۲ هزار نفر است که نشان از هجوم خریداران برای خرید BONK با قیمت‌های پایین دارد.

منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما