۲۵۰۰ میلیارد تومان جریمه برای گران فروشی دو خودروساز معروف / کرمان و مدیران نقره داغ شدند

اقتصاد 100- محمدعلی اسفنانی از صدور رای محکوم شدن دو شرکت خودروسازی مونتاژی خبرداد و گفت: دوشرکت خودروسازی مونتاژی درمجموع به پرداخت جریمه بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان و بازگرداندن اضافه دریافتی ازمشتریان محکوم شده اند.

 ۲۵۰۰ میلیارد تومان جریمه برای گران فروشی دو خودروساز معروف / کرمان و مدیران نقره داغ شدند

 این میزان محکومیت مربوط به بیش از ۲۰۰۰ پرونده شکایت از این دو خودروسازی بوده است که رای تعداد زیادی از این پرونده‌ها قطعی شده است و برخی پرونده‌ها با اعتراض محکومان به تجدید نظر فرستاده شده اند.

محمدعلی اسفنانی گفت: جریمه‌ای که برای شرکت مدیران خودرو درنظر گرفته شده است ۲۱۰۰ میلیارد تومان جریمه نقدی است که باید به صندوق دولت پرداخت شود و ۲۲۰ میلیار تومان هم باید به مشتریان از باب اضافه دریافتی بازگردانده شود.

وی در ادامه گفت: جریمه‌ای هم که برای شرکت کرمان موتور ، درنظر گرفته شده است ۱۷۶ میلیارد تومان جریمه نقدی است و ۲ میلیارد تومان هم از خریدارانی که اضافه دریافتی از آن‌ها داشته اند.

یکی از خریداران خودرو گفت: خودرو تیبا تیپ ۷ پرو از شرکت مدیران خودرو مبلغی که به من اعلام کرده اند یک میلیارد و ۶۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اضافه‌تر دریافت شده است.

یکی دیگر از خریداران خودرو گفت: خودرو کی ۷ از شرکت کرمان خودرو به مبلغ یک میلیارد و ۸۹۱ میلیون خریداری نموده ام که قیمت شورای رقابت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون بوده است.

حسین فرهید زاده رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: هر قراردادی بسته شده باشد و فروشی اتفاق افتاده باشد که مغایر با قیمت شورای رقابت باشد آن گران فروشی است و برای آن پرونده تشکیل می‌شود و بعد از مراحل اداری برای سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

محکومیت دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور صادرشده است وهردو شرکت ملزم به پرداخت جریمه نقدی و باز گرداندن مبالغ دریافتی اضافی به مشتریان هستند.

منبع:شهرآرانیوز

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما