آموزش ثبت نام بینگ ایکس bingx

اقتصاد 100- امروزه ارزهای دیجیتال و معاملات مربوط به آن‌ها رواج زیادی پیدا کرده‌اند. در تمام دنیا افراد زیادی وجود دارند که انواع ارزهای دیجیتالی را خرید و فروش کرده و از این طریق به سود مطلوب می‌رسند. آنچه در این بازار ارزی اهمیت دارد، انتخاب یک صرافی مطمئن برای معاملات است. این مسئله از دغدغه‌های مهم کاربران ایرانی است.

آموزش ثبت نام بینگ ایکس bingx

ازآنجاکه کشور ایران در تحریم‌های گوناگون به سر می‌برد، کاربران نمی‌توانند از صرافی‌ها استفاده کنند؛ زیرا در بیشتر آن‌ها انجام احراز هویت اجباری بوده و آی‌پی ایران نیز مسدود است. در این میان، بینگ ایکس به‌عنوان یک صرافی متمرکز توانسته است این مشکل کاربران ایرانی را تا حدود زیادی رفع کند. این صرافی ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. برای آشنایی با bingx، ویژگی‌ها و همچنین نحوه ثبت‌نام در آن لطفا با ما همراه باشید.

بینگ ایکس چیست؟

نام این صرافی در بازارهای ارزی بسیار آشنا و پرتکرار است. باید گفت یک پلتفرم معاملاتی است که در زمینه‌ بازارهای مالی به‌ویژه ارزهای دیجیتالی فعالیت دارد. این پلتفرم بیش از 250 ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند که تقریبا تمام ارزهای معروف در این لیست قرار دارند. این مسئله سبب شده است که کاربران زیادی از کشورهای سراسر دنیا به سمت آن جذب شده و این پلتفرم را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. آمارها نشان می‌دهد که تعداد کاربران بینگ ایکس در سال 2023 بیش از پنج میلیون نفر و از 100 کشور دنیا بوده‌اند. در میان جمعیت این کاربران، چیزی حدود پنج درصد از آن‌ها را ایرانیان تشکیل می‌دهند.

صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان بهترین انتخاب است؛ زیرا احراز هویت در آن اجباری نیست و همین مسئله امکان انجام معاملات را فراهم می‌کند. از طرف دیگر کارمزد صرافی بینگ ایکس نیز معقول و منطقی است که توانسته است رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. در رنکینگ بهترین صرافی‌های دیجیتالی، این پلتفرم رتبه‌ 46 را به خود اختصاص داده است. حجم معاملات روزانه در آن وسیع و چیزی حدود 5/136 میلیون دلار هستند. همچنین متوسط نقدینگی در آن 480 میلیون دلار بوده و حجم معاملات مشتقات به‌صورت روزانه چیزی حدود 3 میلیارد دلار است. این ویژگی‌ها سبب معروفیت و محبوبیت این پلتفرم و انتخاب آن از سمت کاربران سراسر دنیا شده است.

مزیت‌های بینگ ایکس برای ایرانیان

این صرافی در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد، به‌طوری‌که پنج درصد از معاملات آن را در اختیار دارند. دلیل آن مزیت‌هایی است که استفاده از آن به دنبال دارد. مهم‌ترین مزیت این است که احراز هویت در آن اجباری و الزامی نیست؛ بنابراین برای کاربران ایرانی که کشورشان در تحریم است، این یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. همچنین فعالیت در این پلتفرم بدون KYC امکان‌پذیر است.

از دیگر مزیت‌های آن این است که زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند. این صرافی دارای نسخه دمو است که در واقع یک محیط آزمایشی همانند معامله واقعی است و به کاربران کمک می‌کند توانایی‌ها و محدودیت‌ها را بهتر بشناسند. از نظر امنیتی نیز تا کنون هیچ‌گونه حمله‌ هکری موفقیت‌آمیزی گذارش نشده است. با این وجود توصیه می‌شود که کاربران در استفاده از آن نهایت دقت و حساسیت را به‌کار ببرند تا متحمل ضررهای جبران‌ناپذیر نشوند.

آموزش ثبت نام بینگ ایکس bingx

امکانات معاملاتی در صرافی بینگ ایکس

آن‌چیزی که در انتخاب صرافی برای کاربران اهمیت دارد، پیش از هر چیز امکانات و ابزارهایی است که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. پلتفرم انتخاب شده باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بهترین شرایط را برای کاربران خود فراهم کند. Bingx با فراهم کردن امکانات معاملاتی گوناگون توانسته است رضایت افراد را به میزان زیادی جلب کند. در ادامه این امکانات معاملاتی را بررسی خواهیم کرد.

امکان انجام معاملات اسپات

معاملات اسپات یا نقطه‌ای از معاملات مرسوم و رایج در میان کاربران است. بسیاری از صرافی‌ها از جمله این پلتفرم، امکانات لازم برای این گونه معاملات را فراهم می‌کنند. آنچه سبب محبوبیت معاملات اسپات شده، سرعت بالای آن‌هاست. در این پلتفرم شما می‌توانید سرمایه‌ خود را با ارزهای دیجیتال یا فیات خرید و فروش کنید.

امکان انجام معاملات مشتقات

معاملات مشتقات به قراردادهایی اطلاق می‌شود که معامله‌گران و کاربران حرفه‌ای برای جبران و پوشش زیان‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. بینگ ایکس به کاربران خود اجازه می‌دهد که این معاملات را در سطح و حجم بالایی انجام داده و به سود خوبی برسند. معاملات مشتقات به دو صورت معاملات آتی دائمی و معاملات استاندارد آتی انجام می‌شوند. نمونه اول برای افراد حرفه‌ای بوده و نمونه دوم توسط افراد کم‌تجربه انجام می‌شود.

امکان انجام معاملات اهرم و مارجین

در بازارهای ارزی شما با استفاده از دو ابزار اهرم و مارجین می‌توانید سود معاملات خود را تساعدی کنید. توجه کنید که برای انجام این معاملات حتما باید وثیقه‌گذاری کنید. ضریب این دو اهرم برای ارزهای گوناگون متفاوت است. برای مثال: ضریب آن‌ها برای کوین و تتر تا 150 برابر، برای اتریوم تا 100 برابر و برای سایر ارزهای دیجیتال 35 تا 50 برابر خواهد بود. استفاده از ابزار اهرم در دو موقعیت لانگ و شورت امکان‌پذیر است و ابزار مارجین نیز امکان انجام معاملات را به دو روش کراس و ایزوله فراهم کرده است.

امکان استفاده از ربات گرید تریدینگ

بینگ ایکس یک روش معاملاتی به نام گرید تریدینگ را برای کاربران خود فراهم کرده است که بسیار معروف و محبوب است. استفاده از این روش در میان کاربران بسیار رایج است. این شیوه‌ معاملاتی به شما کمک می‌کند که به‌صورت خودکار به سود برسید و از نوسانات نهایت استفاده را ببرید. برای استفاده از آن شما باید تنظیمات این ربات را انجام داده و بالاترین و پایین‌ترین حد معاملات را مشخص کنید. در نهایت این ربات مطابق دستور شما عمل کرده و سبب کسب سود می‌شود.

امکان انجام معامله در بازارهای سنتی

همانطور که گفته شد، معاملات مشتقات یکی از امکانات و ویژگی‌های مهم این پلتفرم است. مشتقات تنها شامل ارزها نمی‌شوند و کاربران می‌توانند انواع کالا، سهام، جفت ارزها و … را از این طریق معامله کنند. همچنین می‌توان این معاملات را تا ضریب 100 اهرم کرد. این ویژگی دایره‌ فعالیت و معاملات را برای افراد گسترده‌تر می‌کند.

امکان انجام کپی تریدینگ

از دیگر امکانات بینگ ایکس برای کاربران این است که می‌توانند استراتژی معاملات موفق را کپی کرده و در بسترهای معاملاتی خود از آن‌ها استفاده کنند. این روش که به کپی تریدینگ بینگ ایکس معروف است، توسط رباط‌های معامله‌گر اجرا می‌شود. در این گونه معاملات 8 درصد از سود به تریدر کپی‌کننده واگذار می‌شود.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

این پلتفرم برای هر یک از معاملات کارمزدی را مشخص کرده که معمولا رقم آن بسیار کم‌تر از سایر پلتفرم‌هاست. همچنین در هنگام واریز، کاربران ملزم به پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی نیستند. این ویژگی برای معامله‌گران یک ویژگی مهم و مطلوب است. مشاهده کارمزد صرافی بینگ ایکس

آموزش ثبت نام بینگ ایکس bingx

مراحل ثبت نام بینگ ایکس

یکی از دغدغه‌های مهم افراد نحوه ثبت نام بینگ ایکس و شارژ کردن کیف پول دیجیتالی است. بهتر است بدانید انجام مراحل مختلف این کار، زمان زیادی را از شما نمی‌گیرند. کافی است مراحل را به دقت پشت سر گذاشته و اطلاعات لازم را وارد کنید تا ثبت‌نام شما در بینگ ایکس با موفقیت انجام شود. در ادامه مراحل مختلف ثبت‌نام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  1. ابتدا وارد وب‌سایت این پلتفرم شوید.

  2. در گوشه‌ سمت راست تصویر، گزینه‌ Register را مشاهده می‌کنید؛ روی آن کلیک کنید.

  3. گزینه‌ای مقابل شما قرار خواهد گرفت که در آن باید شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. ورود به صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان تنها از طریق وارد کردن ایمیل امکان‌پذیر است.

  4. اگر به واسطه‌ دوستان خود برای استفاده از این صرافی دعوت شده‌اید و کد دعوت دارید، این کد را در قسمت Referral Code وارد کنید.

  5. در این مرحله شما باید با قوانین و ضوابط مشخص شده از سمت پلتفرم موافقت کنید؛ بنابراین تیک گزینه‌ I have Read and agree… رافعال کرده و روی Register کلیک کنید.

  6. کادری در صفحه‌ مقابل شما ایجاد می‌شود که باید کد ارسال شده به ایمیل خود را در آن وارد کنید.

پس از انجام این مراحل نوبت به شارژ کیف پول می‌رسد تا بتوانید سرمایه‌ اولیه برای فعالیت در بینگ ایکس را در آن قرار دهید. شارژ کیف پول از طریق کارت‌های مختلفی همچون مسترکارت، ویزاکارت و … امکان‌پذیر است و سرمایه‌ اولیه باید حداقل یک تتر باشد. مراحل واریز ارز در این صرافی به این صورت هستند:

  1. ورود به حساب کاربری و کلیک روی آیکون Wallet

  2. کلیک روی گزینه‌ Deposit

  3. نوع ارز، حساب و شبکه خود را تعیین کنید.

  4. آدرس کیف پول خود را برای واریز در پلتفرم مشخص‌شده کپی کنید.

آموزش ثبت نام بینگ ایکس bingx

بینگ ایکس یک صرافی متمرکز

امروزه فعالیت در بازارهای ارزی رواج زیادی پیدا کرده است. برای این کار کاربران باید سرمایه‌ خود را از طریق یک صرافی مطمئن وارد بازار کنند. پلتفرم bingx با داشتن مزایا و شرایط مطلوب توانسته است حجم بالایی از معاملات را به خود جذب کند. ازآنجاکه ثبت‌نام در آن نیازمند احراز هویت نیست، برای کاربران ایرانی خوشایند و کاربردی است؛ زیرا تحریم‌ها اجازه‌ استفاده از هر پلتفرمی را به کاربران ایرانی نمی‌دهد. ثبت‌نام در آن کار دشواری نیست، تنها باید مراحل را به درستی پشت سر گذاشته و در نهایت کیف پول دیجیتالی خود را برای واریز در صرافی شارژ کنید. حداقل سرمایه برای شروع کار یک تتر است.

منبع:شهربورس



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما