این خودرو را قسطی بخرید + شرایط فروش با اقساط 12 تا 36 ماهه

اقتصاد 100- مبلغ پیش پرداخت در این طرح ۶۵۰ میلیون تومان بوده و نرخ فروش مصوب برای این خودرو یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

 این خودرو را قسطی بخرید + شرایط فروش با اقساط 12 تا 36 ماهه

شرایط فروش اقساطی  تیگارد X۳۵ با اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه صورت خواهد گرفت و در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همچنین مطابق این شرایط فروش اقساطی خودروهای تحویل شده تا نیمه اسفند ۱۴۰۲ با مدل امسال و بعد از آن تحویل خودرو با مدل ۱۴۰۳ خواهد بود.

تیگاردهای عرضه شده به صورت اقساط ۱۲ ماهه سند خودرو تا پایان تسویه اقساط در رهن شرکت بوده و در فروش‌های ۲۴ و ۳۶ ماهه سند خودرو مطابق ضوابط شرکت‌های واسپاری (لیزینگ) و بر اساس قرداد مستقل اجاره به شرط تملیک مشتری با شرکت واسپاری تنظیم خواهد شد.

شرایط فروش تیگارد x35

علاوه بر این در این شرایط فروش اقساطی سود مشارکت و امکان صلخ وجود نداشته، سود انصراف نیز معادل ۱۲ درصد سالیانه تعیین شده و خسارت تاخیر در تحویل خودرو معادل ۲۰درصد سالیانه – روزشمار خواهد بود همچنین تاریخ سررسید نخستین قسط خودرو نیز ۳۰ روز بعد از تحویل خودرو بوده و هنگام صدور دعوتنامه به خریدار اعلام خواهد شد.

نمای عقب تیگارد x35 داخل تیگارد x35گفتنی است تیگارد X۳۵ به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده که با حجم ۱.۵ لیتر توان تولید ۱۴۷ اسب‌بخار و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است. تیگارد X۳۵ همچنین به سیستم‌های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP) و سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC) مجهز است.

منبع:روزگارخودرو

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما