کرمان موتور فروش این خودرو لوکس خود را بدون محدودیت آغاز کرد

اقتصاد 100- شرکت کرمان موتور طرح فروش ویژه‌ای را برای مدل کی ام سی X5 خود ارائه کرده است. در این طرح، KMC X5 بدون محدودیت‌های سامانه به فروش می‌رسد.

کرمان موتور فروش این خودرو لوکس خود را بدون محدودیت آغاز کرد

ثبت‌نام این طرح فروش از روز سه‌شنبه 7 آذر آغاز شده و تا 30 آذر ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

قیمت X5 در این طرح فروش 1 میلیارد و 329 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در رنگ‌های مختلف سفید و مشکی به عنوان مدل 1402 عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند خودروی خریداری شده را اسفندماه تحویل بگیرند.

توجه شود کلیه هزینه‌ها از جمله مالیات‌ها، بیمه و عوارض بر اساس آخرین نرخ‌های اعلام شده محاسبه می‌شود. در صورت تغییر قیمت‌ها، مابه‌التفاوت هنگام تحویل اخذ می‌گردد.

این طرح برای خریدارانی که به دنبال تهیه X5 بدون محدودیت های پیشین سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی هستند، فرصت مناسبی است.

شرایط فروش ویژه نقدی کی ام سی X5 ویژه عموم

مشخصات فنی کی ام سی X5

شرکت کرمان موتور مدل جدیدی از خودروی کراس‌اور JAC S5 را با نام تجاری KMC X5 به بازار عرضه کرده است. این سومین نسل از محصول محبوب JAC S5 در ایران است که پس از مدل اولیه و فیس‌لیفت آن، وارد بازار می‌شود.

KMC X5 در واقع همان مدل سهول X6 چین است که پس از پایان تولید JAC S5 در سال 2019، جایگزین آن شده است. کرمان موتور نیز با تغییر نام تجاری، این محصول را برای بازار ایران آماده کرده است.

این خودرو یک فیس‌لیفت اساسی بر روی مدل قبلی محسوب می‌شود. تغییرات عمده‌ای در بخش جلو و عقب اعمال شده، ولی نمای جانبی تقریباً بدون تغییر مانده است. کابین نیز به‌روزرسانی شده و از امکانات رفاهی بیشتری بهره‌مند است.

از لحاظ فنی، KMC X5 همان موتور 1.5 لیتری 181 اسب‌بخاری و گیربکس 6 سرعته‌ای را دارد که قدرت آن افزایش یافته است. بنابراین عملکرد پویا نسبت به قبل داشته و می‌تواند رقیبان را به چالش بکشد.

منبع:خودروبانک

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما