فروش اقساطی خودرو جذاب کرمان موتور +تحویل 45 روزه با اقساط 12 تا 48 ماهه

اقتصاد 100- شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی مدل جدید پیکاپ آفرود KMC T8 را اعلام کرده است. قیمت نقدی این خودرو یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه اول آذرماه ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام تا ۳۰ آذر ادامه دارد و تحویل خودروها نیز ۴۵ روزه خواهد بود.

فروش اقساطی خودرو جذاب کرمان موتور +تحویل 45 روزه با اقساط 12 تا 48 ماهه

امکان خرید اقساطی KMC T8 نیز با اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه فراهم شده است که مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط سه‌ماهه آن بسته به مدت زمان انتخابی، متغیر است. به عنوان مثال اقساط ۱۲ ماهه با پیش‌پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان، هر سه ماه یکبار ۲۹۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت خواهد شد. در اقساط بلندمدت‌تر مانند ۴۸ ماهه نیز، پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان و اقساط سه‌ماهه ۸۷ میلیون تومان است.

رنگ‌بندی KMC T8 در این طرح شامل سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری می‌باشد. در طرح‌های اقساطی، سند خودرو تا زمان تسویه کامل، در رهن شرکت خواهد ماند.

جدول شرایط فروش اقساطی KMC T8 پیکاپ آفرودی کرمان موتور

طرح فروش پیش پرداخت اقساط هر سه ماه یکبار
فروش نقدی ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ -
مبلغ اقساط ۱۲ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۹۶,۰۰۸,۲۰۰
مبلغ اقساط ۲۴ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷۳،۶۲۸،۳۰۰
مبلغ اقساط ۳۶ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳۷،۸۴۴،۴۰۰
مبلغ اقساط ۱۸ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵۹,۸۱۹,۰۰۰
مبلغ اقساط ۲۴ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۸,۱۶۳,۰۰۰
مبلغ اقساط ۳۶ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹۷,۲۲۴,۰۰۰
مبلغ اقساط ۴۸ ماهه (هر سه ماه یکبار) ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۸۷،۰۷۸،۸۰۰

مشخصات فنی کی‌ام‌سی T8

کی‌ام‌سی T8 یکی از جدیدترین پیکاپ‌های بازار ایران است که توسط گروه خودروسازی کرمان به منظور رقابت با آسنا آمیکو تولید و عرضه شده است. این خودرو با وجود رقبایی همچون کلوت مکث موتور، فوتون تونلند نیوفیس و تاگا H، توانسته با ارائه قابلیت‌های آفرودی مناسب، مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

کی‌ام‌سی T8 مجهز به یک موتور توربوشارژ دو لیتری با توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است که یکی از قدرتمندترین موتورها در دسته پیکاپ‌های چینی محسوب می‌شود. همچنین دیفرانسیل سه حالته این خودرو به افزایش توان حرکت در مسیرهای سخت کمک شایانی می‌کند.

از مزایای T8 می‌توان به فضای کابین راحت، گشتاور بالای موتور، آپشن‌های مناسب، قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف انتقال قدرت و توانایی آفرود در سطح متوسط اشاره کرد. از طرفی نبود نسخه اتوماتیک، کمبود برخی آپشن‌ها، حساسیت موتور به کیفیت سوخت و برخی نقاط ضعف دیگر از جمله معایب این خودرو به شمار می‌رود که خریداران باید به آن‌ها توجه کنند. در مجموع T8 گزینه خوبی برای حرکت در خارج از جاده به شمار می‌رود.

منبع:خودروبانک

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما