قیمت نهایی خواهر دوقلو تارا امروز اعلام شد

اقتصاد 100- قیمت نهایی تارا V1 پلاس امروز مشخص شد. تارا V1 پلاس نسخه ای به روز رسانی شده از تارا دنده ای معمولی به حساب می آید.

قیمت نهایی خواهر دوقلو تارا امروز اعلام شد

روز گذشته بود که قیمت ۸ محصول جدید ایران خودرو توسط شورای رقابت اعلام گردید. این خودرو ها از جانب وزارت صمت به عنوان محصولاتی جدید شناسایی شدند و قیمت جدید برای آن ها در نظر گرفته شد. البته قیمت های اعلامی شورای رقابت بدون در نظر گرفتن هزینه مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و … بود. قیمت تارا V1 در لیست شورای رقابت ۴۹۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود و حالا قیمت نهایی تارا V1 پلاس حدود ۵۸۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

نام خودرو قیمت شورای رقابت قیمت نهایی مصرف کننده
تارا V1 پلاس ۴۹۳,۱۱۹,۹۴۷ ۵۸۰,۱۲۰,۹۰۰

تارا V1 پلاس چه تغییراتی دارد؟

تارا V1 پلاس نسخه ای ارتقا یافته از تارا دنده ای معمولی یا همان V1 است. در این نسخه پیشرانه بی تغییر مانده و همچنان همان موتور TU5 پلاس را زیر کاپوت داریم. نهایت قدرت ۱۱۳  اسب بخار  و نهایت  گشتاور  ۱۴۶ نیوتن متر خروجی های این پیشرانه است. اما جعبه دنده در این نسخه از ۵ دنده دستی به ۶ سرعته  دستی  تغییر پیدا کرده است. به جز تغییر گیربکس، هیچ تغییر فنی دیگری نداریم.

اما در بحث امکانات و ظاهر تغییرات دیگری در این خودرو دیده می شود. تارا V1 پلاس طرح گرافیک جدیدی در چراغ های عقب دارد و این ویژگی ظاهری نسخه جدید را از نسخه قبلی متمایز می کند. در داخل کابین هم جای موبایلی اضافه شده و کلید های شیشه بالابر از وسط به روی درها منتقل شده است. همچنین چراغ خوشامدگویی، دوربین عقب، سنسور نور و باران و زیر آرنجی ردیف عقب به این نسخه اضافه شده است.

ایران خودرو توانست تا با تغییراتی نسبتا جزئی قیمت ۳۹۳ میلیون تومانی تارا دنده ای را در نسخه جدید به ۵۸۰ میلیون برساند. به عبارت ساده تر اضافه شدن گیربکس جدید و چند آپشن ساده برای مصرف کننده ۱۸۷ میلیون تومان هزینه دارد.

منبع:آخرین خودرو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما