وام ازدواج با این شرایط پرداخت می شود+جزئیات و لینک ثبت نام

اقتصاد 100- سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1402، از سوی بانک مرکزی، جهت ارائه تسهیلات ازدواج به زوج ها راه اندازی شده است. برای ثبت نام در این سامانه، می توان با ورود به سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بخش ثبت نام جدید و همچنین، جهت مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات ازدواج، از بخش مشاهده وضعیت، اقدام نمود.

وام ازدواج با این شرایط پرداخت می شود+جزئیات و لینک ثبت نام

حمایت مالی در آغاز زندگی مشترک همواره برای زوجین مهم بوده است؛ با این حال، با الکترونیکی شدن فرآیند ثبت نام وام ازدواج ، متقاضیان همچنان با مشکلاتی مانند تخصیص نشدن بودجه کافی در بانک‌ها، نداشتن ضامن معتبر و موانع دیگر مواجه می‌شوند. این مسائل می‌توانند باعث تأخیر در دریافت وام و حتی لغو درخواست شوند. مبلغ این وام هر ساله طبق لایحه بودجه دولت تعیین می‌شود که نرخ تورم، تغییر قیمت کالاها و خدمات نیز در آن دخیل است.

کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. مبالغ این وام از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی تأمین می‌شود و هر زوج تنها یک بار می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود. به منظور ثبت نام و دریافت وام ازدواج، می‌توانید از ما کمک بخواهید یا خود به تنهایی به سایت اصلی مراجعه و فرم ثبت نام وام را پر کنید.

ثبت نام وام ازدواج چگونه است؟

برای شروع مراحل ثبت نام در وام ازدواج سال ۱۴۰۲، ابتدا باید به سایت ve.cbi.ir مراجعه کرده و فرم ثبت نام را برای خود و همسر به طور جداگانه پر کنید و پس از تکمیل فرم، پیگیر دریافت آن باشید.​

۱) پر کردن فرم درخواست وام ازدواج

اولین مرحله، پر کردن فرم ثبت نام وام ازدواج است. ابتدا در منوی سمت راست صفحه، روی گزینه “ثبت نام جدید” بزنید. در این قسمت فرم نمایش داده می‌شود که در چندین صفحه قرار دارد. در این فرم‌ها باید اطلاعات شخصی از جمله کد ملی، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، شماره تلفن همراه و شماره ملی مالک خط (در صورتی که زوجین زیر ۱۸ سال باشند)، انتخاب یکی از گزینه‌های ایرانی، اتباع و اقلیت‌های دینی و در آخر استان محل سکونت خود را وارد کنید.

لازم به ذکر است که ثبت نام زوجین جدا از هم بوده و هر یک از زوجین باید اطلاعات یک فرم جدا را پر کنند و درخواست وام ازدواج دهند.

آخرین فرم این قسمت از درخواست تسهیلات نقدی قرض الحسنه ازدواج، مربوط به تعیین بانک مد نظرتان برای دریافت وام ازدواج است. در واقع باید بانک و شعبه مدنظر خود را مشخص کنید. در نهایت پس از پر کردن کد امنیتی، یک کد تایید ۶ رقمی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

۲) دریافت کد رهگیری

پس از پر کردن تمام موارد لازم در صفحات قبلی و ارسال کد تایید، می‌توانید ثبت اطلاعات کنید. پس از ثبت، کد رهگیری ۱۰ رقمی برای متقاضی فرستاده خواهد شد. این کد رهگیری برای پیگیری وضعیت دریافت وام و زمان مراجعه حضوری به بانک اهمیت دارد؛ بنابراین باید از آن به خوبی محافظت کرد و به کسی اعلام نکرد.

۳) پیگیری وضعیت وام ازدواج

برای پیگیری وضعیت ثبت نام وام ازدواج با کد رهگیری، می‌توانید به سایت ve.cbi.ir مراجعه کنید؛ سپس شماره ملی، کد رهگیری و کد امنیتی را وارد و گزینه “مشاهده وضعیت” را در منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید. در بررسی وضعیت وام ازدواج، می‌توانید از زمان مراجعه حضوری به بانک مطلع شوید.

اگر در درخواست وام مشکل داشتید، از مشاوران ما کمک بگیرید. کافی است با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۴۹ تماس بگیرید و تمامی سوالات خود پیرامون ثبت نام وام ازدواج را بپرسید. حتی این امکان وجود دارد که تمامی مراحل را کارشناسان حرفه ای ما در کمترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج

مدارک مورد نیاز برای برای ثبت نام وام ازدواج شامل موارد زیر است:

  • اصل سند ازدواج
  • اصل شناسنامه‌های هر دو زوج
  • اصل کارت ملی دائم و یا موقت زوج و زوجه
  • اصل شناسنامه‌های ضامن‌ها
  • اصل کارت ملی موقت یا دائم ضامن‌ها
  • کد پستی ده رقمی و آدرس دقیق و کامل محل سکونت زوجین
  • کد رهگیری ده رقمی دریافت شده از سایت پس از مراحل ثبت نام اینترنتی

پس از تعیین شدن زمان مراجعه به شعبه و بانک مشخص شده، زوجین در هنگام حضور باید این مدارک را به صورت اصل و کپی در دست داشته باشید. در صورتی که فقط یکی از زوجین متقاضی باشد، فرد مذکور باید با در دست داشتن مدارک لازم به بانک و شعبه مورد نظر مراجعه کند و اصل شناسنامه زوج یا زوجه خود را نیز به بانک ارائه دهد.

افراد واجد شرایط در ثبت نام وام ازدواج

برای انجام هر کاری، شرایط و مراحل خاصی لازم است. دریافت وام ازدواج نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای این کار، باید شرایط لازم را داشته باشید. اگر در پیشبرد روند ثبت نام وام ازدواج با مشکلی مواجه شدید، سایت کندو برای رفع مشکلاتتان در کنار شماست.

یکی از شرایط دریافت وام ازدواج، عقد رسمی و دفتری است. زوجینی که عقد آن‌ها از سال ۱۳۹۸ به بعد ثبت شده باشد، می‌توانند برای دریافت وام ازدواج ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان ثبت نام کنند.

مردان متقاضی وام که سن ازدواجشان زیر ۲۵ سال و بانوان زیر ۲۳ سال است، می‌توانند مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج دریافت کنند.

سایر شرایط لازم برای دریافت وام ازدواج ۱۴۰۲، دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت ملی، سن بین ۱۴ تا ۵۰ سال، داشتن کد پستی محل سکونت و دریافت نکردن وام ازدواج در گذشته است.

برای دریافت وام ازدواج ۱۴۰۲، هر زوج باید یک ضامن معتبر و مورد تایید بانک را به بانک معرفی کرده و سفته مورد نیاز را تحویل دهد.

اگر شما شرایط فوق را دارید می‌توانید اطلاعات خود را در اختیار سایت ما قرار دهید تا ما عملیات ثبت نام را برای شما انجام دهیم.

چقدر پس از ثبت نام وام ازدواج، وام به ما تعلق می گیرد؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده، زوجین می‌توانند در هر زمانی که مایل هستند، با مراجعه به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی، اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ازدواج کنند. پس از تکمیل فرم مربوطه، شعبه مربوطه برای آن‌ها تعیین می‌شود؛ سپس، بعد از تعیین شدن شعبه توسط بانک مرکزی، متقاضیان ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا به شعبه مربوطه مراجعه کرده و مدارک لازم را تکمیل کنند. زمان تعیین شده برای تکمیل مدارک، ۴۵ روز است؛ پس از تکمیل مدارک، تسهیلات پرداخت می‌شود.

دریافت کد رهگیری در ثبت نام وام ازدواج چقدر زمان می برد؟

برای دریافت وام ازدواج، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت مربوطه اقدام کنید. در این راستا، بعد از ورود به سایت و پر کردن فرم مربوطه با اطلاعات شخصی خود، بانک و شعبه مورد نظر را برای دریافت وام انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه “ثبت نهایی و ارسال”، فرآیند درخواست وام را تکمیل کنید. در این مرحله، یک کد رهگیری به همراه اطلاعات شما نمایش داده خواهد شد. برای پیگیری وضعیت درخواست خود، حتماً این کد را یادداشت کنید.

کدام بانک‌ها در ثبت نام وام ازدواج باز هستند؟

در حال حاضر، برخی از بانک‌های معتبر در ایران، از جمله بانک ملت، پست بانک، بانک رسالت، بانک تجارت، بانک ملی ایران، بانک سپه، بانک مسکن، بانک رفاه کارگران، بانک پارسیان، بانک صادرات، بانک آینده، بانک گردشگری، بانک پاسارگاد، بانک اقتصاد نوین، بانک عسکریه، بانک شهر، بانک کوثر، بانک حکمت، بانک ایران زمین، بانک توسعه تعاون، بانک دی، بانک انصار، بانک مهر ایران، بانک سامان، بانک امید، بانک کشاورزی و بانک سینا، برای ارائه تسهیلات وام ازدواج در سال ۱۴۰۲، ثبت نام را از طریق سایت‌های خود ارائه می‌دهند. برای ثبت نام، متقاضیان می‌توانند به سایت هر یک از این بانک‌ها مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که به دلیل محدودیت بودجه در بعضی از بانک‌ها و حجم بالای تقاضا، ممکن است برخی از سایت‌های بانکی برای مدت زمان محدودی از دسترس خارج شوند و در این مدت، امکان ثبت نام و درخواست وام ازدواج از آن بانک، فراهم نباشد.

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir

 

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1402 ، از سوی بانک مرکزی، جهت ارائه تسهیلات  ازدواج  به زوج ها راه اندازی شده است. برای ثبت نام در این  سامانه ، می توان با ورود به  سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، بخش ثبت نام جدید و همچنین، جهت مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات  ازدواج ، از بخش مشاهده وضعیت، اقدام نمود.

باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، زندگی های امروز، هزینه های زیادی درپی دارند و یکی از پر هزینه ترین و البته، بهترین و شیرین ترین اتفاق های زندگی،  ازدواج  می باشد. در همین راستا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با کمک سازمان ها و ارگان های مرتبط،  سامانه  ای را طراحی و ارائه کرده اند تا با اعطای  وام ازدواج ، به جوانان، در این اتفاق شیرین، همراه آنان باشند.

سامانه  مزبور که جهت ارائه تسهیلات  ازدواج ، به متقاضیان آن می باشد  سامانه وام ازدواج  نام داشته و متقاضیان دریافت تسهیلات  ازدواج ، می توانند از طریق این  سامانه ، به نشانی اینترنتی  ve.cbi.ir ، به صورت غیر حضوری و آنلاین، برای دریافت  وام ازدواج ، اقدام نمایند.

باتوجه به اینکه  ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲،  اینترنتی است و شاید، برخی از افراد، اطلاعات کافی درمورد نحوه ثبت نام آن نداشته باشند در ادامه، در مورد نحوه ورود به  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir ، معرفی  سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، نحوه ثبت درخواست اینترنتی تسهیلات  ازدواج ۱۴۰۲ و همچنین،  راهنمای مشاهده وضعیت ثبت نام در این  سامانه،  مطالبی آورده شده است. در پایان نیز به این سوال پاسخ داده شده که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است.

معرفی سایت وام ازدواج ۱۴۰۲ ve.cbi.ir

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به زوج های جوان که در شرف  ازدواج  هستند، کمک هزینه ای با عنوان  وام ازدواج ، در نظر گرفته است. مبلغ  وام  مذکور، طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، در سال  ۱۴۰۲،  افزایش داشته است و مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان می باشد و افراد، با توجه به شرایط سنی و دیگر شرایط خاصی که دارند، می توانند این تسهیلات را دریافت کنند. بنابراین، ممکن است این سوال برای افراد واجد شرایط، مطرح شود که در حال حاضر، سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است؟

در سال های گذشته، ثبت نام  وام ازدواج  و تمام مراحل آن، از جمله ثبت نام در  سامانه ثنا  برای احرازهویت و آدرس متقاضیان وام، همانند تمامی تسهیلات و خدمات بانکی دیگر، به صورت حضوری و با مراجعه به یکی از شعب بانک های معرفی شده از طرف بانک مرکزی، صورت می گرفت؛ اما همانطور که بیان شد، امروزه این عملیات، به صورت اینترنتی، انجام می شود و متقاضیان، باید ابتدا، وارد  سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، به نشانی اینترنتی  ve.cbi.ir  شوند.

این  سایت ، که همانند  سامانه بام بانک ملی ، دارای امکانات متعددی بوده، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طراحی و راه اندازی شده است که یکی از معتبر ترین  سایت  ها، جهت ارائه تسهیلات بانکی می باشد و با توجه به اینکه قرار است افراد متقاضی، تمام اطلاعات خود را در این  سامانه  ثبت کنند، می بایست، در مرورگر های خود، آدرس آن را جستجو کنند. زیرا، ممکن است، با تایپ و جستجوی عناوینی، مانند  وام ازدواج ، ثبت نام  وام ازدواج  و از این قبیل عناوین هم،  سایت  مورد نظر یافت شود؛ اما، بهتر است از آدرس اصلی  سایت ، یعنی همان  ve.cbi.ir  استفاده کنند.

البته، در پاسخ به این سوال که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است، در حال حاضر، بیشتر بانک های جمهوری اسلامی، برای خود،  سایت  و نرم افزار هایی طراحی و تولید کرده اند که شاید از طریق آن ها هم بتوان جهت دریافت  وام  های مختلف، همانند  وام ازدواج  ثبت نام کرد؛  اما، بهترین و سریعترین روش، همان روش ابتدایی، یعنی مراجعه به  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1402  می باشد که در ادامه، نحوه ثبت نام در این  سایت ، آموزش داده می شود.

ثبت درخواست اینترنتی وام ازدواج از سامانه ve.cbi.ir

در بخش قبل، به معرفی سایت وام ازدواج ve.cbi.ir پرداخته و به این سوال پاسخ دادیم که در شرایط فعلی اعطای وام ازدواج در کشور ما، سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است و از طریق چه بانک هایی می توان برای این وام، اقدام نمود.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن امور، اکثر خدمات ارائه شده از سوی دولت و بخش خصوصی، از طریق اینترنت انجام می شود، بانک ها نیز از این امر، تبعیت کرده و خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه می دهند؛ چرا که، خدمات اینترنتی، محدودیت ساعت ندارند و کاربر، در هر ساعتی که وقت آزاد داشته باشد، می تواند از خدمات مورد نظر خود، استفاده کند.

افرادی که قصد دریافت  وام جهیزیه کالای ایرانی  را دارند، می بایست از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه جهیزیه کالای ایرانی، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند.

یکی از این خدمات، ثبت نام برای انواع تسهیلات بانکی می باشد، مانند  وام ازدواج  که ثبت نام آن، از طریق اینترنت انجام می شود. به همین منظور، در ادامه، در رابطه با نحوه ثبت درخواست  وام ازدواج ،   از طریق  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1402  توضیحات لازم آورده شده است.

جهت ثبت درخواست اینترنتی  وام ازدواج ۱۴۰۲ ، ابتدا وارد  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir ، شوید. سپس، از منوی سمت راست صفحه، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.

در این مرحله، فرم درخواست  تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، برای شما نمایش داده می شود و می بایست اطلاعات خود را به طور دقیق، وارد نموده و سپس، گزینه ادامه را انتخاب کنید.

در نهایت، اگر تمام اطلاعات وارد شده از سوی متقاضی، صحیح باشد، این اطلاعات، توسط سازمان ثبت احوال جمهوری اسلامی ایران، تایید شده و پیامی، حاوی کد رهگیری ده رقمی، برای افراد، نمایش داده می شود. این کد ده رقمی، جهت رهگیری وضعیت  وام ازدواج  است و در بقیه مراحل ثبت نام، تا زمان دریافت مبلغ  وام ، داشتن این کد، برای انجام مراحل دیگر و پیگیری وضعیت درخواست  وام ازدواج ، ضروری می باشد.

همچنین، فرزندان بازنشستگان کشوری، می توانند جهت ثبت درخواست خود، برای دریافت  وام ازدواج ، از طریق  سایت  sabasrm.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر ، در رابطه با نحوه ثبت نام  وام ازدواج  فرزندان بازنشستگان کشوری، به لینک زیر مراجعه نمایید.

مشاهده وضعیت درخواست در سامانه وام ازدواج ۱۴۰۲

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir​ ، یکی از پلتفرم های تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد و همانطور که از نام آن، مشخص است، برای ثبت درخواست و همچنین، پیگیری تسهیلات  ازدواج،  زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی طراحی شده است. متقاضیان، می توانند پس از ثبت درخواست خود در برای دریافت  وام ازدواج ، از طریق  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1402 ، برای  مشاهده وضعیت وام ازدواج  خود، از طریق  سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند.

افرادی که قصد دریافت تسهیلات نوزاد تازه متولد شده را دارند، می توانند برای  ثبت نام وام فرزند آوری ، از طریق شعب بانک های نماینده، اقدام نمایند.

برای مشاهده وضعیت درخواست  وام ازدواج ، ابتدا وارد  سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  شوید. سپس، در منوی سمت راست صفحه، گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب نمایید.

در این قسمت، می بایست شماره ملی و کد رهگیری خود را وارد نمایید.

سپس، برای مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام  وام ازدواج  خود، گزینه مشاهده وضعیت را انتخاب کنید.

همچنین، زوجین، چنانچه در خصوص  وام ازدواج  درخواست شده، به دلایلی نظیر تاخیر در پرداخت یا سایر موارد، قصد ثبت شکایت داشته باشند می توانند، با مطالعه مقاله  شکایت وام ازدواج  که در لینک زیر، پیشنهاد گردیده، از مراحل این امر، مطلع گردند.

سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است

در بخش های قبل، در رابطه با هدف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جهت طراحی  سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir  توضیح دادیم و همچنین، نحوه ورود به  سایت تسهیلات قرض الحسنه  و تکمیل  فرم ثبت نام وام ازدواج ، از طریق این  سامانه ، بیان شد.

اما، یکی از مشکلاتی که متقاضیان  وام ازدواج ، با آن مواجه می باشند، این مساله است که هنگامی که به  سایت  برخی از بانک ها برای  ثبت نام وام ازدواج  مراجعه می کنند، متوجه می شوند که  سامانه  بانک، برای  وام ازدواج ، بسته بوده و بنابراین، امکان  ثبت نام  برای آن ها، وجود ندارد. به همین دلیل، این سوال، برای این اشخاص، مطرح می شود که  سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است ؟

در پاسخ به این سوال که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ باز است،  باید گفت در حال حاضر،  سایت  بانک های ملت، پست بانک، رسالت، تجارت، ملی ایران، سپه، مسکن، رفاه کارگران، پارسیان، صادرات، آینده، گردشگری، پاسارگاد، اقتصاد نوین، عسکریه، شهر، کوثر، حکمت، ایران زمین، توسعه تعاون، دی، انصار، مهر ایران، سامان، امید، کشاورزی و سینا، برای  ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ ، در دسترس قرار دارند و متقاضیان، می توانند با ورود به  سایت  این بانک ها، برای  ثبت نام وام ازدواج  اقدام نمایند.

همچنین، در پاسخ به این سوال که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است، لازم به ذکر است که با توجه به اینکه بودجه این بانک ها، در مقایسه با حجم بالای تقاضای  وام ازدواج ، محدود می باشند، ممکن است  سایت  هر یک از این  بانک  ها، برای مدت زمان محدودی، جهت ارائه خدمات برای تسهیلات  وام ازدواج ، از دسترس خارج شوند.

رای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  سامانه وام ازدواج ​ ​ در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون  سامانه وام ازدواج  پاسخ دهند

منبع:اندیشه معاصر
 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما