پیش بینی بورس شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

اقتصاد -در پایان معاملات روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با افزایش ۲۴۹ واحدی همراه شد.

پیش بینی بورس شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۴۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۷۷ واحد رسید. بازدهی این شاخص مثبت یک صدم درصد بوده است.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد تراز هزار و ۲۳۸ واحد در رقم ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحدی ایستاد. بازدهی این شاخص نیز مثبت ۱۷ صدم درصد بوده است.

شاخص کل فرابورس با رشد ۱۰۰ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۱۰۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن فرابورس با افزایش ۸۶۸ واحدی به سطح ۱۲۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

پیش بینی بورس شنبه

حمید دستجردی، کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در حال حاضر در حال رصد کردن اطلاعات فروش ماهانه شرکت‌ها است و به میزان فروش شهریور ماه شرکت‌ها توجه ویژه دارد؛ چرا که می‌تواند میزان فروش شرکت‌ها در نیمه دوم و تا حدودی میزان سودآوری شرکت‌ها در این بازده زمانی را تخمین بزند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: انتشار صورت‌های مالی شش ماهه در این روز‌ها موجب تغییرات موقعیت سرمایه گذاری در بین فعالان بازار سهام شده است.

وی افزود: انتشار گزارش‌های ۶ ماهه در سال‌های گذشته نشان داد که می‌تواند نقش محرک رشد بازار را در کوتاه مدت و به صورت مقطعی بازی کند.

دستجردی تاکید کرد: دیپلماسی فعال دولت این روز‌ها موجب شده تا بازار‌های آزاد ارز و طلا نیز رکودی شوند و چشم‌ها به تأثیرات منابع آزاد شده ایران در قطر باشد. با این اصاف و با در نظر گرفتن شرایط شاخص‌های آماری بورسی و فرابورسی، به نظر می‌رسد بازار سهام طی روز‌های آینده مثبت پیش برود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما