فروش خودرو با اعطای وام برای خریداران / با 400 میلیون صاحب خودروی لوکس شوید+ جزئیات

اقتصاذ 100-علاقه مندان به خودروهای ون می توانند از دو روز دیگر برای خرید ون 12 نفره چینی اقدام کنند.

فروش خودرو با اعطای وام برای خریداران / با 400 میلیون صاحب خودروی لوکس شوید+ جزئیات

پول لازم برای شرکت پیش فروش این ون ها حدود ۴۹۴ میلیون تومان است. این ون ها رخ زیبایی دارند و کپی چینی تویوتا هایس لقب گرفته اند.

شاید تصور کنید علاقه مندان ون فقط برای کاربری های شغلی، به این خودرو علاقه دارند. در این صورت باید بدانید خودروی ون علاوه بر رانندگان تاکسی، حمل و نقل شهری و بین شهری و سرویس مدارس و کارخانجات، برای بسیاری از کاربری های دیگر، طرفداران پرشمار دارد.

به عنوان مثال، گردشگران و اهالی سفر به این خودروها علاقه فراوانی دارند. بسیاری افراد نیز در این رویا به سر می برند که از کار و فعالیت تکراری و کسل کننده خود دست بکشند و یک خودروی ون خریداری کنند و به سفر و گردشگری بپردازند.​

البته با شرایط اقتصادی که این روزها اغلب اقشار جامعه درگیر آن هستند، تحقق این رویا کار بسیار دشواری است.

به هر شکل اگر شما به هر دلیل – دلایل حرفه ای و شغلی یا دلایل گردشگری – خواهان خرید ون هستید ۲ روز دیگر فرصت خرید این خودروها را از طریق پیش فروش ون توسط یکی از کارخانه های خودروسازی کشور خواهید داشت.

این فرصت توسط شرکت ایران خودرو خودرو دیزل و با پیش فروش ون ۱۲ نفره چینی ون وانا ایجاد شده است. شرایط فروش ون وانا که از سوم مهرماه ۱۴۰۲ پیش فروش آن کلید خواهد خورد به این شرح است.

روش اول پیش فروش ون ۱۲ نفره
در روش اول خریدار باید پیش پرداخت حدود ۵۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را در تاریخ ثبت نام به حساب شرکت واریز کند. مرحله دوم پرداخت برای خرید این ون ها با یک چک به تاریخ ۱۸ آبان به مبلغ ۲۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

الباقی این مبلغ نیز به صورت وام به مبلغ ۸۲۳ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد توسط شرکت تامین می شود. این وام باید توسط خریدار در ۴ قسط طی ۳ ماه متوالی و با ۴ فقره چک به مبلغ حدود ۲۱۱ میلیون تومان پرداخت شود. سررسید اولین چک از این ۴ فقره چک نیز سوم دی ماه امسال است. تاریخ تحویل ون ها در این روش هفته آخر آبان ماه ۱۴۰۲ است.
روش دوم

روش دوم برای متقاضیان پیش فروش ون ۱۲ نفره چینی مستلزم پیش پرداخت ۴۹۴ میلیونی به صورت نقد در هنگام ثبت نام است. همچون روش اول در این روش هم خریداران باید یک چک به تاریخ ۱۸ آبان به مبلغ ۲۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دروجه شرکت بکشند.

مبلغ باقیمانده در این روش نیز به صورت وام به مبلغ ۸۲۳ میلیون تومان با نرخ سود ۲۲ درصد توسط شرکت تامین می شود. این وام باید توسط خریدار در ۸ قسط طی ۳ ماه متوالی و با چک هایی به مبلغ حدود ۱۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شود. سررسید اولین چک از این ۸ فقره چک نیز سوم دی ماه ۱۴۰۲ است. تاریخ تحویل ون های چینی در این روش هفته آخر آذرماه ۱۴۰۲ است.

شایان ذکر است؛ مبلغ نهایی این ون ها حدود ۱ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما