نمایندگان طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ را اعلام وصول کنند

اقتصاد 100-جمعی از معلمین در نامه ای درخواست خود از هیئت رئیسه مجلس برای به بحث گذاشتن طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ را بار دیگر مطرح کردند.

نمایندگان طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ را اعلام وصول کنند

این روزها معلم‌های بسیاری دنبال سرانجام طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ هستند و می‌خواهند بدانند این طرح به کجا رسیده است. سلام نو پیرو در خواست مخاطبین خود این طرح را پیگیری و به دنبال پاسخ به این پرسش بود که طرح تبدیل وضعیت استخدام معلمان به کجا رسید؟

حالا جمعی از معلم‌ها در متنی که درخواست خود از هیئت رئیسه مجلس برای  طرح تبدیل وضعیت استخدامی معلمین بعد از سال ۹۱ را بار دیگر مطرح کرده اند.

این متن را ادامه می‌خوانید.

همان طور که مطلع هستید طرح جذب معلمین آموزشی بعد ۹۱ به شماره ثبت ۶۱۵ توسط آقای جلال محمود زاده تهیه و در جلسه رسمی در مورخ   ۱۴۰۰/۱۰/۱۲کمیسیون آموزش رد شد و مطابق ماده ۱۴۵وتبصره ۱ماده ۱۰۰آیین نامه داخلی مجلس وسایر قوانین مرتبط بررسی کلیات طرح مذکور با فوریت و خارج از نوبت در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت و ایرادات جزئی که از طرف هیئت رئیسه مجلس واردشده بود توسط آقای محمود زاده برطرف شد و مورد تایید جناب آقای قالیباف و هیئت رئیسه محترم قرار گرفت.

ولی به دلیل وجود یک طرح دیگر در کمیسیون آموزش و تصویب آن در آن کمیسیون این طرح اعلام وصول نشده و طبق قانون و تبصره مجلس باید طرح کمیسیون اعلام وصول و بعد طرح جناب محمود زاده پیگیری شود.

اما متاسفانه هیچ کدام از دو طرح تا الان اعلام وصول نشده.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و نبود وقت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شما نمایندگان محترم خواهشمندیم که با رایزنی با آقای قالیباف و همچنین کمیسیون آموزش خواستار اعلام وصول یکی از  طرح ها با لحاظ کردن آزمون داخلی شوید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما