این ترس مستاجران را مجبور به تمدیدقرارداد می کند

یک کارشناس امورملکی در محله زیبادشت می‌گوید: مستاجران برای فارغ شدن از هزینه‌های اسباب‌کشی و به دلیل ترس از نیافتن واحدی دیگر با بودجه خود، مجبور به تمدید قرارداد هستند.

این ترس مستاجران را مجبور به تمدیدقرارداد می کند

محله زیبادشت در محدوده‌ی غربی و در منطقه ۲۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با بزرگراه همت، از جنوب با میدان المپیک و بلوار صدرا و از غرب با بزرگراه آزادگان محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک صدرا، هوانیروز، دهکده المپیک، اندیشه، گلستان، کن متصل می‌شود.

یک مشاور ملکی در محله زیبادشت با اشاره به افزایش 100 درصدی رهن و اجاره خانه در این محله به اکوایران می‌گوید: سال گذشته برای رهن یک آپارتمان با 130 مترمربع مساحت، 250 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 15 میلیون تومان تعیین شده بود اما امسال همان واحد با 800 میلیون تومان رهن و 15 میلیون تومان اجاره ماهانه عرضه شده است.

به گفته وی تعداد متقاضی رهن و اجاره بسیار کاهش یافته است و مستاجران برای فارغ شدن از هزینه‌های اسباب‌کشی و به دلیل ترس از نیافتن واحدی دیگر با بودجه خود، مجبور به تمدید قرارداد هستند؛ سرعت اجاره رفتن ملک نیز بسیار کاهش یافته و حد انتظار مالکان حدود یک ماه است و این در حالی است که سال گذشته 3 الی 4 روز طول می‌کشید.

در محله زیباشهر، برای رهن یک واحد با 163 مترمربع زیربنا، یک میلیارد تومان و برای اجاره ماهانه آن 15 میلیون تومان تعیین شده است. واحدی دیگر با 83 مترمربع مساحت با 400 میلیون تومان رهن و 7 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده و برای رهن کامل واحدی با 131 مترمربع زیربنا، یک میلیارد و 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

photo_2023-06-26_14-01-43

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما