با سپرده خود تا سقف 100 میلیون از بانک توسعه تعاون وام بگیرید+شرایط

اقتصاد 100-مشتریان بانک توسعه تعاون با ایجاد حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب تا سقف 50 میلیون تومان، امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح «کوثر» این مجموعه را دارند.

با سپرده خود تا سقف 100 میلیون از بانک توسعه تعاون وام بگیرید+شرایط

آن دسته اشخاصی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون هستند باید حداقل سه ماه یا حداکثر شش ماه از خواب سپرده آن‌ها در این مجموعه گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و کارمزد آن برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده تعیین می‌شود. در کل حداکثر کارمزد این تسهیلات به چهار درصد می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. دوره بازپرداخت این تسهیلات نیز متفاوت بوده و حداکثر به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات، 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

با برخی اهداف و جوایز بانک توسعه تعاون بیشتر آشنا شوید

بانک توسعه تعاون با هدف به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی به منظور ارتقای ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاونی با هدف افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی و … به وجود آمد.

این مجموعه تاکنون توانسته جایزه مسئولیت اجتماعی خردادماه 1400، تندیس سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، جایزه اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را به دست آورد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما