افت 11 میلیونی قیمت این خودرو در بازار / کوییک چند ؟!

سایپایی‌ها امروز مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش قیمت در بازار روبرو شدند؛ تا به این طریق روند شاهد تداوم کاهش قیمت در این بازار باشیم.

افت 11 میلیونی قیمت این خودرو در بازار / کوییک چند ؟!

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها امروز با افت 5 تا 11 میلیون در بازار قیمت گذاری شدند و بیشترین افت قیمت در میان محصولات سایپا به «شاهین» و «کوییکR» رسید و این دو خودرو با افت 11 میلیون تومانی راهی بازار شدند. کاهش قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که نرخ دلار پس از چند روز ثبات امروز شکل افزایشی به خود گرفته بود.   

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 680 میلیون تومان شد افت 11 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R » در بازار کاهشی 11 میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 399 میلیون تومان رسید.  «کوییک معمولی» هم در بازار 396 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز افت قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 385 میلیونی شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 386 میلیون تومان دست به دست شد و افتی 8 میلیونی را ثبت کرد. رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 382 میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش 6 میلیونی را ثبت کرد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما