خبر خوب برای متقاضیان وام ازدواج / مبلغ نهایی اعلام شد !

تسهیلات ازدواج برای سال آینده افزایش و همه زوج‌های جوان هر کدام جداگانه ۱۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

خبر خوب برای متقاضیان وام ازدواج / مبلغ نهایی اعلام شد !

امیرحسین بانکی پور نماینده مجلس در نشست جایزه ملی جوانی جمعیت اظهارداشت: هدف اصلی از اجرای ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت نه اهدای جایزه بلکه رصد همه جانبه است و شاخص‌ها در دو بخش رصد می‌شود. یکی اینکه کدام مؤسسه، اداره، رسانه یا ارگان در میان کارکنان و یا فعالیت‌ها شاهد. افزایش ازدواج و فرزند آوری و کاهش طلاق بوده اند و مثلاً مؤسسه فعال برتر خواهد شد.

وی افزود: شاخص دوم ارزیابی عملکردی است هم چنین افراد شاخص و نخبه که در فرهنگ سازی جمعیت اقدام کرده و ایده نو داشته باشد جایزه خواهند داشت.

بانکی پور اعلام کرد: تسهیلات ازدواج برای سال آینده افزایش و همه زوج‌های جوان هر کدام جداگانه ۱۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

وی بیان داشت: اگر مرد زیر ۲۵ سال و زن زیر ۲۳ سال سن داشته باشد این وام بیشتر و ۲۲۰ میلیون خواهد بود همچنین وام فرزندآوری برای سال ۱۴۰۲ ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.

وی گفت: همچنین از سال آینده در فیش‌های حقوقی حق اولاد ۴ برابر و حق تأهل ۲ برابر نسبت به فروردین سال ۱۴۰۱ خواهد شد.

وی اعلام کرد: در سراشیبی سقوط به سمت پیری جمعیت قرار داریم و فرصت نجات فقط ۵ تا ۶ سال است و فرصت خطا در برنامه‌ها نیست اگر چاره اندیشی نشود تا ۱۵۰ سال امکان نجات نیست. البته بسیاری از مدیران هنوز بحران را جدی نگرفته‌اند.



وبگردی

ارسال نظر

 
  • حمید ارسالی در

    با سلام
    امیدوارم دولت برای کمک به ازدواج مجدد جوانانی که به هر دلیل طلاق گرفتند و امکان دریافت مجدد وام ازدواج رو ندارند ی تدبیری صورت بده. اگر شعار جوانی جمعیت و کمک به ازدواج و فرزند آوری و جلوگیری از پیری جمعیت هست پس ی جوانی که سال های قبل به طور مثال سال 97 مبلغ 15 میلیون وام گرفته ولی الان با این وضع وحشتناک تورم و گرانی مسکن و هزینه طلا و ازدواج و...خوب چطوری پیش قدم شه برای ازدواج مجدد، پس قطعا دولت و مجلس هم باید بابت این موضوع برای این افراد که قصد ازدواج مجدد دارند و اینکه یک بار از مبلغ وام ازدواج که خیلی کم بوده استفاده کردند یه فکری کنه.به امید اتفاق مثبت تو این موضوع..با تشکر

نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما