صدای مشتریان ایران خودرو دوباره درآمد
اقتصاد 100-با وجود واریز کامل وجه خودروهای ریرا از سوی مشتریان و تعیین موعد تحویل در آذرماه، مخاطبان از تأخیر در تحویل این خودروها خبر دادهاند. این در حالی است که پیشتر فراخوان واریز وجه از سوی خودروساز به مشتریان ارسال شده بود.
ایرانخودرو چهار ماه پیش با دریافت کامل وجه خودروهای ریرا از مشتریان وعده تحویل آنها در آذرماه را داد، اما هنوز این خودروها به دست مشتریان نرسیده است. مشتریان با ثبت پویشی با عنوان «تاخیر در فاکتور و تحویل خودرو ریرا» از مسئولان این شرکت خواستهاند تحویل خودروها را سرعت بخشند.
هرچند در تاریخ ۲۴ آذرماه اولین نوبت تحویل با تحویل ۲۰ دستگاه خودرو ریرا به مشتریان انجام شد، اما بسیاری از مشتریان همچنان منتظر هستند. مقیمی، معاون وزیر صمت، در این مراسم اعلام کرد که برای تولید این خودرو حدود ۷ هزار میلیارد تومان سرمایهگذاری شده است.
ایرانخودرو با تأخیر در تحویل محصولات خود بار دیگر با انتقاداتی از سوی مشتریان مواجه شده است؛ موضوعی که ضرورت بازنگری در فرآیند تحویل و شفافیت بیشتر در این شرکت را برجسته میکند.
ارسال نظر