پیش بینی قیمت طلا در آینده

اقتصاد 100- بی‌ثباتی‌های ناشی از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تقاضا برای طلا را افزایش داده است.

پیش بینی قیمت طلا در آینده

برجسته‌ترین اخبار اقتصادی هفته آینده: گزارش اشتغال ایالات متحده

انتشار گزارش اشتغال ایالات متحده برای ماه سپتامبر صبح جمعه به عنوان یک نقطه عطف در تقویم اقتصادی هفته آینده در نظر گرفته می‌شود. اقتصاددانان پیش‌بینی کرده‌اند که در این ماه ۱۴۰,۰۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.

تاثیر انتخابات بر بازار دلار و طلا

با افزایش احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ارزش دلار به طور قابل توجهی بالا رفته است. با این حال، این افزایش در شاخص دلار نتوانسته تأثیری بر قیمت طلا بگذارد. طلا همچنان به عنوان یک پوشش مهم در برابر فشارهای تورمی و به عنوان گزینه‌ای امن برای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار دارد. دیوید مگر، مدیر معاملات فلزات در High Ridge Futures، بیان می‌کند که عدم قطعیت مربوط به انتخابات ایالات متحده یکی از دلایل اصلی حمایت از بازار طلاست.

احساسات صعودی رو به کاهش

نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان‌دهنده کاهش قابل توجهی در احساسات صعودی بین کارشناسان صنعت و معامله‌گران خرده‌فروشی است. هر دو گروه به توزیع تقریباً یکسانی از انتظارات برای عملکرد کوتاه‌مدت قیمت طلا رسیده‌اند. مارک چندلر، مدیر عامل بنوکبرن گلوبال فارکس، انتظار تثبیت قیمت طلا در کوتاه‌مدت را دارد و بیان می‌کند که خطرات این بازار به سمت نزول گرایش پیدا کرده است.

نظرسنجی Kitco News Gold

این هفته، ۹ تحلیلگر در نظرسنجی کیتکو نیوز شرکت کردند که نشان‌دهنده کاهش حمایت از افزایش قیمت طلا است. ۵ تحلیلگر (۵۶ درصد) انتظار افزایش قیمت طلا را دارند، در حالی که ۲ نفر (۲۲ درصد) کاهش قیمت را پیش‌بینی کرده‌اند و ۲ تحلیلگر باقی‌مانده (۲۲ درصد) نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت بی‌طرف بوده‌اند. در نظرسنجی آنلاین کیتکو، ۲۱۳ رأی جمع‌آوری شد که نشان‌دهنده تمایل مشابهی از سوی سرمایه‌گذاران به سمت افزایش قیمت طلا است.

نگاه بلندمدت به قیمت طلا

نیوسام در یک نگاه بلندمدت، بر این باور است که قیمت طلا تحت تأثیر ریسک‌های تورمی و ژئوپلیتیکی در ایالات متحده و خارج از آن قرار دارد و به زودی این عوامل فروکش نخواهند کرد. او اشاره می‌کند که با ادامه مشکلات تورمی، قیمت طلا احتمالاً بالاتر خواهد رفت. از ابتدای سال جاری، قیمت طلا بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است، زیرا تمایل به خرید آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن افزایش یافته است.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما