معوقه ۵ماهه حقوق و بیمه این دسته از کارگران

اقتصاد 100- کارگران شهرداری آبدانان در استان ایلام به دلیل عدم پرداخت ۴ تا ۵ ماه حقوق معوقه خود در هفت ماه اخیر، روز سه‌شنبه مقابل ساختمان شهرداری تجمع اعتراضی برگزار کردند تا به شرایط معیشتی خود توجه جلب کنند.

معوقه ۵ماهه حقوق و بیمه این دسته از کارگران

در چند سال اخیر، کارگران شهرداری آبدانان با مشکلات جدی در دریافت حقوق و مطالبات خود مواجه بوده‌اند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که به رغم ادعای شهردار مبنی بر پرداخت مطالبات تا مرداد ماه، هنوز ۴ تا ۵ ماه حقوق معوق دارند. یکی از کارگران در این باره گفت: «ما در تامین هزینه‌های اولیه زندگی درمانده‌ایم و خواستار پرداخت معوقات مزدی‌مان هستیم.»

این کارگران همچنین از بی‌توجهی مسئولان به شکایاتشان گلایه کردند. به گفته آن‌ها، مراجعات به دفاتر مسئولان نتیجه‌ای نداشته و تنها با شنیدن مشکلاتشان مواجه شده‌اند. یکی دیگر از کارگران اشاره کرد که جابجایی‌های مکرر آن‌ها توسط پیمانکار بدون مشورت، مشکلات بیشتری را ایجاد کرده و باعث اختلال در کار و روند زندگی‌اشان شده است.

در همین حال، شهردار آبدانان، دبیح الله دوستی، اعلام کرده که مطالبات کارگران تا مرداد ماه به پیمانکار پرداخت شده و آن‌ها منتظر دریافت صورت وضعیت‌های شهریور و مهر هستند. او همچنین در پاسخ به مشکلات جابجایی کارگران گفت که پیمانکار حق دارد نیروهای خود را بر اساس تخصص و تعهدشان جابجا کند.

کارگران از این وضعیت نگرانند و به دنبال تحقق حقوق و معوقات خود هستند تا بتوانند از این شرایط دشوار خارج شوند.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما