مبلغ نهایی افزایش حقوق پس از همسان سازی اعلام شد

اقتصاد 100- رضا فیضی‌نژاد بر نقش سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در تهیه جداول متناسب‌سازی و نقش صندوق‌های بازنشستگی در صدور احکام تاکید کرد.

مبلغ نهایی افزایش حقوق پس از همسان سازی اعلام شد

اخبار جدید صندوق بازنشستگی کشوری

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی، اطلاعات شاغلان از سامانه سینا جمع‌آوری و دسته‌بندی شده است. این اطلاعات به‌منظور محاسبه امتیازات میانگین گروه‌های شغلی مختلف به کار گرفته شد. بر این اساس، برای سال ۱۴۰۳، ۴۰ درصد از حقوق شاغلان هم‌تراز به بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

واریز حقوق و متناسب‌سازی

فیضی‌نژاد اعلام کرد که تا پایان امسال، حقوق بازنشستگان کشوری با اعمال ۴۰ درصد متناسب‌سازی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. حقوق مهرماه به همراه مابه‌التفاوت ناشی از متناسب‌سازی به بازنشستگان پرداخت شده است. همچنین، اصلاح احکام بازنشستگان در کمتر از ۱۲ ساعت انجام شده و به سرعت در حال واریز است.

افزایش حقوق بازنشستگان

پیش‌بینی می‌شود با این تغییرات، به‌طور میانگین ۲ میلیون تومان به حقوق بازنشستگان افزوده شود. اما برای برخی بازنشستگان که مبلغ متناسب‌سازی آن‌ها کمتر از یک میلیون تومان است، صندوق بازنشستگی موظف است تا این مبلغ را تا سقف یک میلیون تومان جبران کند.

وضعیت احکام اصلاحی

به گفته فیضی‌نژاد، تاکنون احکام اصلاحی برای ۱.۶ میلیون بازنشسته صادر شده است. جداول برخی دستگاه‌ها هنوز به صندوق ارائه نشده، اما به محض دریافت آن‌ها، احکام مربوطه صادر خواهد شد.

مابه‌التفاوت واریزها

وی در مورد مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون متناسب‌سازی نیز گفت که به هر بازنشسته در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ به‌صورت علی‌الحساب ۶ میلیون تومان واریز شده و مابه‌التفاوت آن تا پایان آبان‌ماه پرداخت خواهد شد.

مشکلات فنی سایت

در نهایت، با افزایش ترافیک سایت صندوق بازنشستگی کشوری، برخی مشکلات در ارائه خدمات به بازنشستگان ایجاد شده است. اداره کل روابط عمومی صندوق از بازنشستگان خواسته است که به‌دلیل این مشکلات، از مراجعه در ساعات اوج ترافیک خودداری کنند.

این اقدامات و تغییرات به‌منظور بهبود وضعیت مالی و حقوقی بازنشستگان انجام می‌شود و امید است که با اجرای دقیق این سیاست‌ها، مشکلات آنان کاهش یابد.

 
کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما